![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ajattelitko tälläistä jatkotapaa? Tässä juuri ja pintapalkojen jatkot eivät kasaudu päälletysten samaan kohtaan vaan jokaisen jatkon päältä tulee ylihitsatuksi ja virheen riski pienenee.Tässä ei myöskään tarvitse mennä yhtään alamäkeen.. Ongelma taisi tulla ratkaistuksi...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Just tolleen noin, tuohan on kuin suoraan oppikirjasta
Toi hionta on sen takia tärkeä että , ku aloitat uutta palkoa vanhan päältä niin tultaessa siihen kohtaan missä pitää olla jatkos ,sulan lämpötila on jo niin korkea että kuonat ja kaasurakkulat poistuu saumasta. Kaukosäädettävä puikkokone on sitten tietysti hyvä ku hitsaa putkea koska alhaalta alottaessa täytyy olla pikkasen enämmän ampeereita ja ku saavuttaa "yläkuolokohtaa" niin täytyy vähentää ampeereita koska perusaine ja puikko alkaa olla jo sen verran kumana että sula karkaa helposti käsistä.. Myöskin muuten kannattaa juuripalon reunat pyyhkäistä katkasulaikalla että varmasti pohja on puhdas eikä jää yhtään kuonaa reunoille, muuten saattaa tulla pintasaumaan rakkuloita mitä ei silmällä nää mutta näkyy jos otetaan röntken foto..
|
|
#3
|
|||
|
|||
just niin, tätä on reenattu!Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| apua tarvitaan hilux:ista! | johannes23 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.03.2008 15:26 |
| Apua tarvitaan hiluxin kanssa | raihatsumies | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.09.2007 08:32 |
| Apua tarvitaan hiluxin kanssa | raihatsumies | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.09.2007 20:20 |
| 2L-T tietäjät nyt tarvitaan apua. | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2006 18:34 |
| stoi! nyt tarvitaan apua | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.01.2006 23:55 | |