Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.10.2008, 17:59
noniin noniin ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.08
Sijainti: Joutseno
Viestit: 44
Perusasetus

Tätähän tämä, oli öljykello vuotanut (?) ja liike oli sen vaihdattanut. Unohtivat vain lisätä öljyä ja tikusta ei kastunut kuin kärki. Ja pirun mustat öljyt Huomenna öljyn vaihto ja samalla fortella pesu. Jamantilta on tulossa uudet tulpat yms. Seuraavaksi tilataan jakajan hilppeet ja TPS-anturi.. nyt taas tuntuisi että on jotenkin riippuvainen kaasun käytöstä.. tasaisella kaasun painamisella kiihtyy nätisti, mutta nopeammalla polkaisulla alkaa nykimään.. Ja mitä vielä, on nimittäin hymy herkässä kun kävin "möyrimässä" hiekkakuopalla... Voipihan se olla että tuon joutuu rakentamaan tekniikaltaan kokonaan uusiksi mutta rakkaudesta rautaanhan tätä tehdään..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.11.2008, 19:06
noniin noniin ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.08
Sijainti: Joutseno
Viestit: 44
Perusasetus

Jepjep, homma etenee. Nykiminen loppui kun antoi tarpeeksi autolle kenkää. Autosta on riisuttu samalla joku häppäsvärkki jolla huijataan imusarjan lämpötilaa ja vaihdettu tulpat, johdot, jakajan kansi & pyörijä. Ja toinen tankillinen on menossa jossa on "injector-cleaneriä". Mutta mutta, mites tuo automaattivaihteisto? Ohjekirjan mukaan jos on kojetaulussa OD-nappi niin kyseessä on 44RN-vaihteisto. Mutta ilmeisesti kyseessä on kuitenkin 44RE (kun en ole mistään löytänyt juttua tuosta), vaikka nappi onkin taulussa. Millaisia nämä laatikot on kestoltaan ja missäpäin näitä voi käyttää remontissa? Ja perät, sisäinen pikkupoika herää kun tutkii periä.. Edessä on ilmeisesti Dana 35c ja takana se alumiinikoppainen Dana 44. Edessä oli tarkistustulpan korkin magneetissa muutamia metallilastuja ja voimansiirto pitää pientä ulinaa yli 60km/h vauhdeissa ja vetopäällä. Ilmeisesti perän korjaamiseen tarvitaan sopivat työkalut, osat, kori olutta ja riittävästi aikaa. Mutta mikäs on tämän alumiinikoppaisen kohtalo?? Jos ajan sillä metsäreissulla johonkin kantoon tms. niin taitaa olla koppa se heikoin lenkki??? Mistään offaamisesta ei ole kyse vaan metsästys autosta jolla pääsee sinne minne muut haaveilee.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.11.2008, 20:10
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Perät


Edessä on dana30. Dana35 on vaihtoehto takaperälle. Perän korjaamisessa tarvitaan aikaa ja hermoja. Shimmit saa vain kokeilemalla kohdalleen, jos ei ole erikoistyökaluja. Olen tehnyt 3 kertaa eteen ja taakse
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive

Viimeksi muokannut jappe : 20.11.2008 20:14
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.11.2008, 07:49
noniin noniin ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.10.08
Sijainti: Joutseno
Viestit: 44
Perusasetus

Tälleen sitä viisastuu! Joo, niinhän tuo tuppaa olemaan että yrityksen ja erehdyksen kautta homma menee eteenpäin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Grand cherokeen renkaat vepele Tekniikka & Jutustelu 3 18.11.2008 09:08
O: -95 Grand Cherokeen: mpa567 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 05.06.2006 16:54
Ostetaan -95 Grand Cherokeen: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.01.2006 09:07
Grand Cherokeen keskuslukko mpa567 Tekniikka & Jutustelu 7 19.01.2006 13:58
Grand Cherokeen vanne JakeHammer Tekniikka & Jutustelu 3 29.11.2005 09:58


Sivu luotu: 13:33 (GMT +2).