![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kenenkäs hopeinen Disco oli tankilla Tornion Shell Expressillä? Offipalsta tarra varapyörässä. Tulin just tankille kun olit kohta lähdössä tankilta. Mie sillä Läjällä siinä kurvailin. Kauhee ryysis tankille, kun on niin halpaa "löpöä".
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Varmasti aika kovat ajaa, tuommoinen rengas painaa ainakin 60 kg/kpl. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
eilen ponkattu kuuden-seittemän maissa valkea-musta sj sarjalainen joensuun prisman parkkipaikalla, oli jonkin tason maastovarustusta...
|
|
|||
|
|||
![]()
tänään ajeli tohmajärven nesteelle vajaa kuusi pitkä bertta ja pieni "mäyris volvo", maasto varustuksessa molemmat, ilmeisesti puuhamaahan menossa...
|
|
||||
|
||||
![]() ..
Valkealassa tuli äsken vastaan tumma(oisko ollu vihree) suikka,lieneekö joku tuttu,ku jopa morjesti...?
Itse liikenteessä työkulkineella... ei helvetti,nyt se sama suikka tuli tänne hurmanmäkeen,,vai olikhan toi se sama?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pitäskö mennä kattoon,ku pääsee täält kauhan alta..?? |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään Tuusulan moottoritiellä MonsterJam-auto TAZ trailerin päällä kohti tuusulaa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nostin kättä ku on ns."naama tuttu hemmo",ja kävin kääntymässä siellä alueella sillä mustalla suikalla ![]()
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään bongattu pitskussa valimotiellä ensin ladoga trophy tarra ja sitten auto sen takana eli sininen hieno ja korkee toyota oli oikeen vinssinarut ja kaikki. komea ilmestys noin perus juppi volvojen välissä =) meinasin ajaa kanttarille ku kattelin.
|
|
||||
|
||||
![]()
se taasen olin minä...
|
|
||||
|
||||
![]()
Liikasen mikon disco, on muuten myynnissäkin, kävin yks päivä kokeajamassakin.
|
|||
|
|||
![]()
ponkattu tännään "sivari"laatoilla varustettu rotoni jäppilässä...
|
||||
|
||||
![]() oranssi pic-up chevy
tänään n.klo 14.30 järvenpään keskustassa oranssi chevy (olisko silverado) kohtuu korkee,maastotunkki lavalla ja overdrive.fi tarra takalasissa, takalaita oli johku pudonnu, morjensti leveesti kun käännyin takaa pajerolla pois..
|
|||
|
|||
![]()
Olin minä, paremman puoliskon "kauppakassi" Kempsulla. Ja takalaita on kyllä ihan tarkotuksella poistettu näköhaittana.
|
|
||||
|
||||
![]()
ok... magee kiesi
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Oma lelu on enempi katu pikkis. -67 Chevy Pickup 402BBC. Flippikeulaa, nelilinkkii ja M/T Palloa takana. Tosin ei ole tänä kesän liikkunu omin voimin, kun tarttis kone päivittää. Osat tosin ois jo, mutta kaikki ylimääräinen aika mennyt pitkälti tuon porkkanan värisen kanssa. Ehkä ensi suvena sitten.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Juu, mun auto oli kyseessä... rumempi(parempi..) puolisko sen välillä varastaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Valkealan aakkosen pihassa äsken ihan näppärän näkönen samurai,,tyylikkäät "leppä-jeeppi" maalaukset kupeissa
![]() ps.samanlaiset aluvanteet,ku mulla.(siis ei noi tossa avattaressa, Viimeksi muokannut patriot4x4 : 04.11.2008 12:28 |
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa hieman ennen kuutta Järvenpään K-Raudan pihassa 2 Suburbania ja offi suzuki karkeilla kummeilla ja kattovaloilla
|
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |