![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
maskia...Kesällä oli välillä kova hinku Katiskaan jotain kötöstellä, mutta oli muutakin rojektia eli ei ollu hallissa tilaa. Aloin sitte suunnitteleen tota maskia. Eipä tosta vanhasta maskista ollu paljo jäljellä, noi lamppujen montut ja jotain nippeleitä siitä kuitenki koitin hyödyntää. Täältä palstalta joskus joltain ostin tollaset kuiturillit. Kummin päin ne kuulus olla?, ku jos toi paksumpi osa on ylhäällä ni toi konepellin aukasukahva ei oikeen mahdu kääntyyn, ny ku toi paksumpi osio on alhaalla se tulee melki ton tiiseli tekstin päälle. Eipä sillä ettäkö tolla mitn. väliä olis... voipi olla niinki et vanhaa maskia mittaillessa on menny numeraalit sekasin. ...Olihan täälä joku muuki joskus projektinsa maskista alottanut...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
paksu ylös, hyvän näköinen tullu tuosta maskista. tuollain teet koko auton niin tulee hyvä
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvähyvä. Mahtavan näkösesti "patinoitunu"
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#4
|
||||
|
||||
purkua
Tässä syssymmällä, ajelin härpättimen halliin ja alottelin purkuhommat. Ruostetta on paikotellen havaittavissa.
Vehkeen pesua Illan ku tota katiskaa roplailee ni aina yhden kottikärryllisen saa siivota lattialta toto "kromia" vai mitä se oli? Että tämmöstä... Käikäleitä Lisää Takavinssin asemointia. Heti tohon ton vinssin eteen (tämän hetken suunnitelmien mukaan) olis tulossa etuvinssi, jota olis tarkotus käyttää sähköllä. molemmat tulee lattiasta läpi, joten niitä voi ite vinssatessa kuikuilla olan yli ja käyttää kelan vapautin systeemejä ilman mitään paineilmajuttuja. Voi vinssiapina keskittyä vaan siihen olennaiseen eli narun vetoon. Voiko Toyotan läpivetävän vinssin matopyörän kääntää? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Uskoisin että voi. Kokeilemalla ainakin selviää eikä se oo kovin monimutkanen purkaa muutenkaan. Eikö siihen akselin toiseen päähän saa laitettua laippaa?
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
#6
|
||||
|
||||
|
on kyllä hienoo työn jälkeä!! tarvis joskus poiketa kattoon projektin edistymistä..
|
|
#7
|
||||
|
||||
Taka-akseli
Taka-akselin tukea suunnitellessa löysin I-palkin pätkän, joutu sitä vähän leikkeleen joka suunnalta, mut tollanen siitä sit tuli.
Akseli on nyt paikallaan, ja laite näyttää aikas korkeelta. Toivottavasti se tosta laskee (tarpeeks). Käytin Rangen jousia ja kun ne on yläpäästään runkopalkkien välissä ni murikan takia alajousilautaset joutu jättään aika ylös. Tua jossain muussa topikissa kyselin HDJ:n panhardin mittoja mut en saanu vastausta, pitää varmaan mennä S-marketin pihaan rullamitan kans kytikseen. Niin siis ajattelin tehä panhardin ite unipaali päillä ja jos joskus innostuu ton katiskan kans konttorille ni vois sitte hommata sellasen alkuperäsen ja se sopis heittämällä... ehkä. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
...Olihan täälä joku muuki joskus projektinsa maskista alottanut...[/QUOTE]
..eh. tunnen osumisen häpeää |
|
#9
|
||||
|
||||
Suspensionsysteemiä
Elikkäs täälä on tällästä.
Iskari tulee jousien sisään ja jonki moinen torni pulteilla kiinni tohon yläjousilautaseen. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Näin ne suunnitelmat taas muuttuu.
Eli alunperin oli suunnitteilla purkaa kuvan vasemman puoleinen kapistus, mutta en sit lopulta raaskinu joten hankin ton koppiauton (HJ-60) tekniikanluovuttajaksi. Muutamat letkut ja putket sekä X-määrä enimmäkseen täysin tuntemattomia sähköliittimiä auki, jotta kopan voi nostaa pois rungolta. Juh0 aukaisemassa koripulttia, vähä hörppäs. Ent. Cruiseristi kävi työmaalla ja suoritti kopan pois noston. Teknic Vehkeen pesua, taas Jotain nypläystä Tolkuttoman pitkä yhdistelmä Koppa takas rungolle ja koneen pailalle laiskansitkeä TDI käy myös alkoholilla jolla saavutetaan hetkellisesti huomattava tehonlisäys, varjopuolena toistuva sammahtelu. Kyllä pyöreä lyhtyinen on POP |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Totta. Hyväntuulisen näköstä rakentelua.
|
|
#12
|
||||
|
||||
4-vaihteiseksi
Eli nyt näyttää siltä etta takakardaani jää onnettoman lyhyeksi ni tahtois päästä eroon. Tosta 5-vaihteisesta lootasta, sitä vitosta ei vissiin mitenkä kätevästi saa siitä välistä pois?
Ni sopiikos HJ 4-vaihteiseen laatikkoon "heittämällä" toi 5-vaihteisen jakoaski? Ja tämä siksi kun sinne on vaihdettu tiuhempi välitys. No entä sopiikos tohon nelivedon alipainekytkentä hässäkän paikalle se perinteinen keppiviritelmä? Olisko kellään sit sellasta 4-vaihteista jääny nurkkiin? |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Löyty tästä ihan läheltä 10v räystään alla ollut 4-vaihteinen aski ja tuplanivel etukardaani (tulossa tähän taakse). Äskön sitte emännän kans soviteltiin laatikkoa tohon koneeseen ja se siihen asettukin, ihme kyllä ilman minkäänlaista onkelmaa. Toi uudempi jakoaski jossa välitykset täytys viä vaihtaa siihen. saa nähdä kuinka se onnistuu.
|