![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Nyt on autoa hiukan purettu ja purkka laitettu kovettumaan lohkon kylkeen, eli päädyin nyt tuohon pika ratkaisuun... Kemiallista metallia hieroin kylkeen ja huomenna sitten nähdään ko pääsen kasailemaa tuota, notta pitääkö ja kuinka kauan pysyy! Hyviä vinkkejä tuli myös tuohon hitsailuun (myös tuolla SLCK:n puolella), mutta parempi jättää nuo hitsauskokeilut minulla väliin... Jos ei tässä muuten viisastunut, niin nytpähän tuli opeteltua kuinka syöttöpumppu puretaan pois tuosta B-motista Katotaan saadaanko tuota enää sitten kasattua ja ilmattua!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Olipa helppo rasti näin ekakertalaiselle! Ilmailujen jälkeen kone jopa heräsi henkiin...
Kerkesin vain ajella koneen lämpöseksi ja toistaiseksi ei vuotoa enää ole (ennen "remonttia" alkoi nestettä tihkumaan lähes välittömästi koneen käynnistyksestä). Katotaan nyt sitten kuin kauan tuo tuossa pysyy ja paheneeko tilanne! Talveksi tässä miettinyt jotain projektin tynkää, niin voishan tuota vaikka hommata tuollaisen 2H-motin ja ruveta laittamaan sitä timmiksi, ihan vaan varmuuden vuoksi! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Et ottanu kuvaa siitä vuotokohdasta. Meinaan vaan jos mulla on ihan sama ongelma. En kyl taida pumppua jaksaa purkaa mut se on ilmeisesti välttämätöntä että toi homma onnistuu?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kyllä taisin ottaa kuvia... Tulee ko kerkeen tästä tuonne kotio...
Tässäpä tämä kuva... Paintilla piirtelin, vähän mistä tihkui läpi! Ylempänä olevat valumat on vain dieseliä ja puhistusaineita... Viimeksi muokannut mikkohen : 27.10.2008 20:46 Perustelu: Kuvan lisäys |
|
#5
|
||||
|
||||
|
viimeistelet vielä mustalla vurtin supersilikonilla,
sillä on susukistakin paikattu syylärin ylävesiletkun lähtö nippa kun oli halennu juuresta, tuo mömmö kestää erinomaisesti mm. jäähdytin nestettä, ja jopa sen paineen. Itse paikkasin hiluxin turbon paluuöljy nipan lohkon juuresta kun vuoti, samalla tavaralla. Kestää siis öljynkin. Tätä kuraa kun mähräät siihen kemiallisen metallin päälle niin on ihme jos ei pidä. Annat vaan lämpösessä kuivua hyvin. Ja käytät vaikka korkki auki ensin jonkun aikaa, niin lämpenee sisältäkin ennenkö paine tulee. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Pihkura, kun ei pääse enää viimeistelemään enää millään... Sen verran hankalassa paikassa tuokin, että pitää purkaa melkoisesti jotta pääsee tuohon kohtaan käsiksi!
Ps. Kuvan lisäilin tuohon ylemmäksi... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Täytyypä joku peiliviritelmä yrittää oman pumpun taakse tunkea ja kurkkia onko halkeama samas paikas. Mikähän noin eksoottiseen paikkaan halkeaman tekis jos ei oo nesteet päässy jäätymään?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kattoverhoilun korjaaminen | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.08.2008 21:23 |
| Maastomersun korjaaminen "Wanha Wihree" | MikkoVuorsola | Maasturiprojektit | 47 | 30.12.2007 23:17 |
| Lohkon ja kannen pesu (lipeä) | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.01.2007 16:01 |
| Pajero 2800 lohkon jäähd.nesteen tyhj.tulppa missä | HiluxMan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.05.2006 16:44 |
| Kyljellään korjaaminen | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.04.2004 22:59 |