![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja muutoskatsastuksessa kelpaa vain 3" (77 mm) jousituksen korotus, kai tämän tiedät?
|
|
|
|||
|
|||
|
EI EI EIKU, ostat sen MBmokin tuolta myydään palstalta 3000€ ja laitat siitä maastoon sopivammat akselit alles, kuten tuo Tiku83 on tehnyt. Ei tartte kikkailla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on 6 tuuman korotus, takana shakle flipit ja 2 tuumaset palat vielä akselin ja jousien väilissä, toimii tosi hyvin, edessä mä on juuri laittanut blazeri orkkis takajouset ja siinä myöskin 2 tuumaset palat, auto on aika suora, pikkasen korkeampi keulassa vaikka on diesel koneella..
Sitten mulla on vielä korinkorotus 3 tuuma, mahtuu 42" swamperit hyvin pyörimään. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() ja konttorilla voi yrittää kusettaa
|
||||
|
||||
|
Kyselin tuossa kesällä 4" kittiä paskarotteloon, rahti voi olla halpa ja hidas, tai kohtuullinen, tai nopea ja kallis...
tuollaista tuli summitilta: -------------------------------------------------------------- >>The following quote is based on your requested parts in *US Dollar*: 1 ENS-3-2106G SPRING BUSHING REAR G $38.69 1 EXP-K1011 4" LIFT KIT $532.95 *******>>>>>Item or items requested are in-stock unless otherwise noted<<<<<****** Handling charge:>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>$24.95 Shipping Options (Choose one): ** ALL prices for these options are ESTIMATED ** (>>The following quotes are based on the shipping cost only and would be in ADDITION to the costs listed above<<) **Shipping methods are based on delivery to your door unless otherwise noted** DHL (5-10 Day) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>$1,000.00 BAX Global (3-7 Day) Pick-up at International Airport>>>>$302.00 Sorry, we do not offer Ocean/Sea freight. -------------------------------------------------------------------- ja tuollaista JCW:ltä: Carrier: Federal Express Delivery Time: 4-6 WEEKS US $ 197.00 MERCHANDISE VALUE IN US FUNDS $ 323.95 TOTAL TO BE CHARGED $ 520.95 ALL PRICES QUOTED IN UNITED STATES DOLLARS. DUTIES AND TAXES NOT INCLUDED. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vitara -91 korottaminen | jamppa00 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 11.06.2010 13:51 |
| BJ-40 korottaminen | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.03.2008 13:15 | |
| toyotan korotus rangen jousilla | kelkka700 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.09.2007 18:35 |
| Korottaminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.07.2005 11:32 | |
| BJ40 SOA Hj:. jousilla | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.03.2005 22:25 |