![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jaha, no raaka voima korvaa järjen käytön tässäkin asiassa... Täytyy ennen moukarointia vielä tarkistaa käsijarrumekanismin palautus ja se lukkoruuvi. Ja voispa tuolla vähän ajella ja polkea jarrua jos vaikka siitä vertyisi. Viime tammikuussa katsastaessa jarrut kuitenkin pelasivat moitteettomasti. On vaan ollut ajamatta siitä asti.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa ensin tutkia käsijarrun vipuset, ettei ole ruostuneet jumiin. Minusta se käsijarru ei ole mikään vakuuttava esitys...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Perä ylös ja pykälä silmään ...ja kytkin ylös
Pikkuhiljaa " ruuvaa" rummun pois paikaltaan ... tosin kengät menee kaput jos rummun sisäreunassa iso " raati " . Näin lähti mun Bj:stä ...ja oli ainoo tapa kun säätö oli jumissa ...taikka siis taipunut banaaniksi ( kaiken saa näköjään paskaksi ) Samalla kun rumpu pyöriin hiljalleen niin vetelee kohtuullisen isolla kumivasaralla rumpua korvalliselle ...toimii ! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ne ulosveto kierteet on järjestään kaikissa ruostunu ajansaatossa. anna mailaa vaa...
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, jarrut pelaa. Vika olikin käsijarruvivustossa, akselin takana vaijerin kuoren päässä oleva vipu. Irrotus, puslan puhdistus ja kasaus vaseliinin kera, eikä laahaa jarrut yhtään enää. Muut vivut tuntuvat liikkuvan herkästi ja palauttavat napakasti toppariin.
Huomenna katsastukseen ! t. Make & Roju ps. Kiitos silti noista rummunirrotusvinkeistä - niitä tarvitaan vielä... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
jos ja kun rupeet ajamaan sillä metsässä, hommaa kardaanikäsijarru siihen. orkkis käsijarru ei toimi yhtään ensimmäisen ojan jälkeen...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jarrurumpujen sorvaamo PK-seudulta? | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.02.2006 06:23 |