Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 19.10.2008, 13:14
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

ja monesti ei selviä peräremontista pelkillä laakereilla.
eli saattaa joutua uusiin ainakin ne "napalukot" tai ne mitkä kytkeen vetarin itse napaan.
ja tää johtuu siittä kun niiden boorit on monesti väljät. samoin monesti väljistyy vetarien boorit ja vetoakseleiden boorit. tästä kasaantuukin jo hintaa helposti yli 1Ke:n verran.
helpoin tarkistaa välyset on kokeilla pyörittää etkardaania kun auto on paikoillaan. helposti voi olla puolikierrosta väljää jos oikein kaikki boorit väljiä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan landcruiser hj 60 tai 61 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 5 20.10.2008 15:23
O:landcruiser hj 61 pasi1 O/M/V Ajoneuvot 2 07.05.2007 22:04
Landcruiser HAC ja DAC TV-mainoksessa jpisteh Tekniikka & Jutustelu 6 13.04.2007 06:31
Uusi LandCruiser? hector Linkit 13 18.09.2006 22:54
M tai V LandCruiser 3,0D rakennettu O/M/V Muut 2 08.11.2005 19:55


Sivu luotu: 01:35 (GMT +2).