![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#151
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia osallistuneille!
Laskujen mukaan paikalla oli 26 Suzuki maasturia. Kolme pisimmältä ajamalla saapunutta palkittiin tavarapalkinnoin (kiitokset kuljetus J.Suuronen ja Trailcon) Palkittuja olivat Mosku,LaaLaa ja CaliberSTX Mosku eritoten ansaitsi "seviytyjäpalkinnon" rikottuaaan jakolaatikon kiinnitykset,ja korjattuaan autoa pari tuntia,lähti vielä uudestaan metsään reiteille. Heikompihermoinen olisi luovuttanut jo siinä vaiheessa,kun kotiin matkaa oli kumminkin yli 200km ![]() JouniS:lle kiitokset Hämeenkyrön Sanomien toimittajan kyydityksestä,katsotaan millainen juttu meistä "hulluista" lehteen tulee. Kalustovaurioita tuli Ranchin perinteitä noudattaen,mutta ketään ei uhkailemalle pakotettu pahimmille paikoille. Kiitokset talkooväelle kahvituksesta,sihteerin hommista ja eritoten Pekalle hyvistä nuotiotulista,jotka paloivat komeasti pimeän tuloon asti ![]() Kaitsu Viimeksi muokannut Racingrabbit : 19.10.2008 13:42 |
#152
|
||||
|
||||
![]()
Kotio päästy. Kiitoksia mainioista ajopaikoista, oikein sopii Suzukeille.
Mukavaa porukkaa taas koolla, niinkuin aina offi hommissa. Eipä ollu kameraa mukana, mutta kait joku niitä kuvia laittelee. |
#153
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia tapahtuman järjestäjille. Hieno päivä, paikka ja suzuki henkistä porukkaa mukavasti paikalla. Ne pätkät mitä itte ajoin oli sopivan haastavia ja ne mitä en ajanut oli vielä haastavampia :-).
Tossa muutava kuvatus, mitä tuli räpsittyä: http://kuvablogi.com/blog/14181/6/
__________________
-tästä mitään tuu, sanomista korkeintaan |
#154
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos järjestäjille hienosta ajopäivästä.
![]() ![]() Tuolta löytys nyt muutama kuva tältä päivältä. http://kuvablogi.com/blog/3430/40/
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
#155
|
||||
|
||||
![]()
Iso kiitos taas kerran Kaitsulle ja muulle järjestävälle organisaatiolle. On todella mahtavaa, että joku jaksaa järjestää näitä häppeninkejä. Tässä tapahtumassa oli oikein ison maaliman meininki
![]() Muutama kuva kännykamerasta..
__________________
Ruskee City-Range & seittemän matala-autoa |
#156
|
||||
|
||||
![]()
Ja pari kuvatusta lisää.
__________________
Ruskee City-Range & seittemän matala-autoa |
#157
|
|||
|
|||
![]()
Joo että kiittoooooohsss!!!!
Voin kertoa että, jos oli aloittelevaa offarin tynkää jo kärpänen aiemmin hieman puraissut niin nyt se kärpänen söi sit koko äijän. Oli aivan tajuttoman mahtavat kemut ja puitteet. Itelle tai siis autolle tuolla kävi juuri se mitä pelkäsin... ennen metsään lähtöä kävin kaitsulta kysymässä että, onhan sulla jakis kun sen pudotan kuitenkin kiven päälle. --> Juu kyllä tuolla kilpurissa on välitetty jakis, noh ei muuta kuin mettään vaan. Noh, homma alko hyvin 20m ja muija sano et tahtoo ulos ei oo kaaria. 50m mutapoorialtaassa pyörä ylös poorista ja ristiin ja siihen seis. Olin et WTF kuinka tästä pääsee pois... lähti kuitenkin ekalla yrittämällä. Loppu menikin sitten jo ihan hyvin kunnes tuli se kiviaidan ylitys. Siinä sitä kattellessa tuli sellanen fiilis et tohon se jakis jää... no olihan sitä pakko koittaa kun kerran oli tänne asti päästy. Siitä sitten yli koittamaan ja siinä vaiheessa kun ois pitänyt laittaa hana pohjaan ni tää TOLLO painaa kytkimen pohjaan. Senhän kaikki sitten tietää kuinka siinä käy. Keula tuli metristä kiven päälle tai eihän se mikään keula ollut vaan jakis. Noh, kumi poikki ja rauta S-muotoon ja kartaani tietenkin ulos laatikosta. Eikä muuta kun toisella autolla vinssaamaan ja tunkkaamaan sit narunperässä pajalle pajattamaan. Mut hauskaa oli. Auto kuntoon ja sitten takas mettään. Kotimatka meni oikein joutusasti ![]() Ensimmäistä kertaa mettässä(auto sekä ukko) ja tässä seuraa listaa ennen seuraavaa metsää: - Moottori 1.3 +ruisku + aski - välitykset jakiseen - lukko (ainakin taakse) - pohjan panssarointi - ohjaustehostin - jouset Tahtoo vielä kiittää kaikki mukana olleita ja eritoten Kaitsua porukoineen. Viimeksi muokannut mosku : 19.10.2008 08:37 Perustelu: typo |
#158
|
||||
|
||||
![]()
kiitos mukavasta tapahtumasta
|
#159
|
||||
|
||||
![]()
Hienoja kuvia =) .Saakos tapahtuma ens vuonna jatkoa ?
|
#160
|
||||
|
||||
![]() suuret kiitokset
kiitoksia vielä kerran tapahtumasta ja järjestäjille. Aikaa olisi kulunut ja maastot sopivia mutta kun siinä kallion välissä otti vähän tuo kytkin ja takakardaanikin otti ja väänty mutkalle
, mainitsematta hieman vääntyneitä takalehtiä. mutta semoistahan se on kun yrittää. eli lisää samanlaista. |
#161
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=kivari;498227]kiitoksia vielä kerran tapahtumasta ja järjestäjille. Aikaa olisi kulunut ja maastot sopivia mutta kun siinä kallion välissä otti vähän tuo kytkin ja takakardaanikin otti ja väänty mutkalle
, mainitsematta hieman vääntyneitä takalehtiä. mutta semoistahan se on kun yrittää. eli lisää samanlaista. ps jos joku sai maastonvärisestä suzukista kuvia kiinostaisi muistoksi (kivijy@netti.fi) mihin voi lähettää. |
#162
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos järjestäjille tapahtumasta ja Rabbitille ajo-opastuksesta. Oli kaikin puolin mukava päivä.
Marko |
#163
|
||||
|
||||
![]()
Voe hemmetti kun ei päässy paikalle kun purkkiorjaki ilmotteli PE iltana et ei pysty lähtee, Kävin sitte lohdutukseks autoa "kiduttamassa" Ryyd-rachin metässä.
Seuraavaa kertaa odotellessa.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#164
|
||||
|
||||
![]()
ja perjantain yönä oli jo sukisuki ilman taka vetareita tallin eessä ja takamurikka tallin pöydällä.
|
#165
|
||||
|
||||
![]()
joo kyllä ne on NIIN heikkoja, että ei paljoo maastossa voi ajaa... taino kestihän se kaks ekaa reittiä.
|
#166
|
|||
|
|||
![]()
tossa olis muutama kuva
|
#167
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
La puolinpäivin oli jo kasassa ja illalla ryydranchhilla kuulu arrrmoton kiljutus ja rapa lens.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#168
|
|||
|
|||
![]() Kuvia
Suuret kiitokset Kaitsulle ajomaastojen käytöstä ja makkara- notskista. Tässä olis muutama
kuvatus..... |
#169
|
||||
|
||||
![]()
Todella mukavaa oli.
Kiitokset kaitsulle haastavista ajopaikoista.Ja onhan kaikkien pitänyt näköjään kuvata toi mun ainoa kiinnijääminen ![]() Toyzukin taisin saada viimeisellä kierroksella siihen kuntoon, että ajetaan tallista pois seuraavan kerran ens vuoden puolella. |
#170
|
||||
|
||||
![]()
joo kiitosta vaan minunkin puolesta kaitsulle ajo maastot oli sopivan haastavia! ja kivisiä
![]() |
#171
|
||||
|
||||
![]() Hauskaa oli
Kiitoksia vaan Kaitsulle isännöimisestä ja loistavista puitteista tapahtumalle. Porukkaa oli paljon paikalla ja joitain uusia tuttavuuksiakin löytyi.
Seuraava tapaaminen pidetään takuu varmasti ja ajankohtaa vois alkaa jo miettimään keväälle 2009, jonnekin?. Aika paljon tapahtuma keräsi lähialueen harrastajia ja hyvä niin. Kuvia tuli räpsittyä toista sataa ja tässä muutama kommentein Suskarivistöä aamutuimaan Uljasta katseltavaa, tästä taitaa puuttua vain 2 oranssia Hetki ennen maastoon lähtöä. Parikymmnetä taisi letkassa olla parhaimmillaan. Alkuvenyttelyä heinikossa On se niin mukavaa ajaa oikealla maastoautolla ![]() "siitä vaan kaasupohjassa kivien yli" Voimasavua? vai tuorevoitelujärjestelmä ![]() Pikkupompulla se nousee kiville ja yli. Moottoritilan alapuolinen suojaus oli kyllä päivän vahvin Tätä kiinnijäämistä taisi todellakin kaikki kuvata mutta ei ollut ainoa tuossa paikassa autettu Kyllä fanaattista suska harrastajaa lämmitti tälläinen näky metsässä, paljon oikean merkkisiä autoja ja vielä enemmän oikealla asenteella olevia ihmisiä Seuraava uhri, tässsä tais katketa ohjausvarsi Markol suditteli tosi siistillä ForSale-suzukillaan. Pitpullien pito oli kuitenkin hukkunut johonkin ja hieman piti muistuttaa oikeista renkaista ![]() Jaffa taitaa nukkua kun kyyti oli sen verran softia. Tällä autolla ajoin orggis-trialia vuonna 2000. Oikea ajolinja ja oikealla kuviolla olevat renkaat helpottavat matkantekoa huomattavasti. Päivän eniten avarretut lokarit? Aika tasapainoisen näköinen kapistus nimittäin... Kivimuurin ylitystä kauniissa maisemassa Caliberi kokeili hieman pohjan panssarointeja mutta onneksi suzukit on kevyitä ja parin miehen voimin pääsi irti ja paremmalle linjalle. Kuvan musta suska eteni kaikissa näkemissäni paikoissa todella hyvin ja piti oikein kysellä oli edessäkin lukko mutta oli kuulemma vain takana ja välitetyllä laatikolla. Hyvä esimerkki perussuskasta jolla safareilla kyykytetään monta pitkälle rakenettua toj... öö maasturia ![]() Tämä kallionkolo oli mahtavaa paikka katsella ja kalustovaurioiltakaan ei vältytty. Ex-KTM Suzuki otti kyllä kaiken ilon irti nastoitetuista boggereista, kierrejousista ja hiluxin akseleista, show-kaasu on paras kaasu |
#172
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos, hieno avaus Suzuki-kokoontumisille, joita toivottavasti tulee jatkossa lisää. Itse jouduin jättämään metsäosuuden väliin säästääkseni autoa Kumlinge-safarille. Seli seli, luuseri mikä luuseri...
Tässä muutama kameraan tarttunut tuokio: |
#173
|
|||
|
|||
![]()
Täälläkin muutama räpsy tarttui tuohon kapineeseen...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#174
|
||||
|
||||
![]()
LOL, nottaristus on hyvä ryhtistä äijää liikkeellä, olihan ne raidetangot kivessä kiinni mutta kyllä nauratti kun kuvan näin
![]() ![]() |
#175
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä toi mun mielest näyttää ihan perus Lasselt tarkkailemas ajolinjoja
![]()
__________________
-Pauli- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4x4 2CV meeting! :) | Scout | Chit-Chat | 5 | 15.04.2008 17:46 |
Suzuki meeting | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 29.10.2003 22:01 |
MEETING ajatuksia | Vette90 | Vuosimallit 1984-1996 | 5 | 20.08.2003 10:41 |