Vastauksethan tuli nopeesti, joten kiitosta vaan koko porukalle. Noista tiedoista on apuja jo pitkäksi aikaa. Vielä, jos Osku muistaa/ehtii laittaa kuvaa siitä etuperän riipusta, niin päästään suunnittelemaan lisää.. Kieltämättä pari juttua on käynyt jo mielessä..
Eli pitää nyt tarkastaa, mihin suuntaan etuperä pyörii. Olisi aika hyvällä otilla Unimogin portaalia varten.. Tai vaihtoehtoisesti jonkun jenkkilahnan etuakselia vois jotenkin tuonne työstää.. Sais etuakselin korvattua jäykällä, johon vois sitten asemoida jo kaikkea kivaa. Moottorin hankinta voi osoittautua lieväksi työmaaksi, kun sen pitäis mielellään olla joko 1500nen, 1600nen tai vaihtohetoisesti 1700nen kaasarimalli. Tonnikakssatasta ei edes ajatella. Yksi vaihtoehto, mikäli rojektia halutaan oikein venyttää, olis laittaa tuo tallin nurkassa, kenties jouten makaava Carinan 1600nen 2T. Tulis kerralla jaappanin voimaa, eikä se patana muutenkaan ihan paska ole. On sellaista tullut nimittäin joskus käskettyä ja pikkuvelikin on sellaisella autoilunsa aloittanut.. Kieltämättä tuo Carinan nykyinen 2T-GEU twincami vois kiinnostaa vieläkin enemmän, mutta siinä voi jo olla katsastusmiehelle lievääkin kovempi selittely. Niinikään Camryn 2litrainen GLi menee jo senverran tehokkaaksi, että senkin joutunee unohtamaan.. Ja kun sellainenkin olis tarjolla. prkle
Edittinä vielä yksi vaihtoehto, eli jakolaatikko veke, ja tilalle Suzukin jakis.. Sitten vaan LJn tai Hiluksin akselit, niin alkais homma skulaamaan vähän eri tahtiin.. Hmmm.
Noh, jos rauhoittuis katselemaan lumisadetta ja ajattelis välillä vaikka pohjapanssarin tekoa. Siinä hommassa ei välttämättä voi haukata paskaa.
Mutta täytyy kyllä todeta, että on se mahtava pirssi..