![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Valitettavasti tuo päivämäärä määräytyy isännän mukaan ainakin näin aluksi. Jonkinsortin vastuun siirtoa esim minun suuntaan voidaan kokeilla jossain vaiheessa, mutta otetaan askel kerrallaan. PS: Jos olet myymässä hyvää allround vehjettä, on tämä hyvä paikka tulla esittelemään, sillä isäntä itse on kovastikkin kiinnostunut myös möyrimisestä, mutta kuulema aika ei riitä rakenteluun, joten valmis laitos olisi jees.
|
|
|||
|
|||
![]()
mielenkiinnolla lähdetään paikanpäällä katsoon
|
|
|||
|
|||
![]()
onkos tää vielä voimassa kun on kovasti tippunut?
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä ajopäivä on vielä voimassa. Nyt voitaisiinkin tehdä niin että ne jotka ovat tulossa ajamaan pistäisivät ilmoituksen tänne niin tiiettäis vähän minkälaiseen määrään osataan varautua. Ni ja voishan sitä vähän pistää muutakin tietoa mikä auto,minkälaiset renkaat jne ihan huvin vuoksi! kiitos
|
|||
|
|||
![]()
Tuomask:lle tervetuloa kuvaamaan jos ei omaa kalustoa ole. kuvattavaa varmasti löytyy!!
|
|||
|
|||
![]()
Kaippa sitä vois sutsukilla lähtee ajelemaan, kun on suht lähellä. Missä päin alue tarkemmin on?
Ehkäpä kaverikin lähtee rj:llä mukaan kurvailemaan. |
|
|||
|
|||
![]()
Joo määkin voisin tulla tolla sutsukilla
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuohan on mielenkiintoista. Itse olen kotoisin Orivedeltä (asun Treella), "kalustokin" on Orivedellä mutta ei todennäköisesti ajokunnossa vielä tuolloin 15 päivä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sutsukilla täältäkin tultas
![]()
|
|||
|
|||
![]()
hienoa että kiinnostusta löytyy. Ajoalue on suomasemassa eli jotakin reipas 10km oriveden keskustasta kangasalle päin!
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Salon seutu&ympäristö | vexxi | Tapahtumat | 992 | 23.08.2012 06:15 |
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai | rairai | Tapahtumat | 3 | 08.08.2006 15:25 |
M: Farmari Camry, Oulun seutu | zarkkis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.07.2006 11:13 |
Porin seutu? | Ahis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.11.2005 21:02 |
43mm hylsy/lenkki. 1 11/16" käy myös. PK-seutu. | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.09.2004 18:09 |