![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joo on se kitkalukollinen ja ihan hyvin pelitti sen mitä sillä orkkiskunnossa ajoin. Toi olis siinä mielessä kyllä hyvä vaihtoehto, että saisit välitykset kohilleen metsäajoa ja katuajoa ajatellen.
Ei siinä c-klipillisen ja c-klipittömän D35:n kestävyydessä loppupeleissä juuri eroa ole. Akseliputket ja banjo on ihan samat, vetarit on tasan yhtä kestävät (tai kestämättömät) jne. Enempi se on lähinnä siitä, että jos c-klipittömässä katkeaa vetari niin ei lähde pyörä karkuun -> pääsee pois metsästä vaihtamatta vetaria. edit: ..sanotaanko että jos vaikka 250€ pulitat noista akseleista niin hae pois jos siltä tuntuu. Saisi pois pihalta pyörimästä ja hyvään käyttöön! Viimeksi muokannut Timo_L : 05.10.2008 19:22 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O/V Neliveto M: 305+350 ja 350+700 | Watti | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 20.08.2007 20:33 |
O: HJ:hin neliveto | ZTR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.07.2007 00:25 |
XP:n äänet hukassa!?! | Reetu | Chit-Chat | 14 | 07.09.2006 20:43 |
HJ 61 öljynpainekello hukassa | pee | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2005 19:52 |