Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 05.10.2008, 19:17
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Joo on se kitkalukollinen ja ihan hyvin pelitti sen mitä sillä orkkiskunnossa ajoin. Toi olis siinä mielessä kyllä hyvä vaihtoehto, että saisit välitykset kohilleen metsäajoa ja katuajoa ajatellen.

Ei siinä c-klipillisen ja c-klipittömän D35:n kestävyydessä loppupeleissä juuri eroa ole. Akseliputket ja banjo on ihan samat, vetarit on tasan yhtä kestävät (tai kestämättömät) jne. Enempi se on lähinnä siitä, että jos c-klipittömässä katkeaa vetari niin ei lähde pyörä karkuun -> pääsee pois metsästä vaihtamatta vetaria.

edit: ..sanotaanko että jos vaikka 250€ pulitat noista akseleista niin hae pois jos siltä tuntuu. Saisi pois pihalta pyörimästä ja hyvään käyttöön!

Viimeksi muokannut Timo_L : 05.10.2008 19:22
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O/V Neliveto M: 305+350 ja 350+700 Watti O/M/V Ajoneuvot 15 20.08.2007 20:33
O: HJ:hin neliveto ZTR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.07.2007 00:25
XP:n äänet hukassa!?! Reetu Chit-Chat 14 07.09.2006 20:43
HJ 61 öljynpainekello hukassa pee Tekniikka & Jutustelu 2 13.04.2005 19:52


Sivu luotu: 06:18 (GMT +2).