![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Heh ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Otat sitten trailerille paluukuormaksi tuon meidän avo Samurain,kun sait kerran entisen myytyä ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo nyt tuli tänään ostettua jo seuraava suzuki projekti....mut siin taitaa vaan olla liikaa laitettavaa, ennen tuota tapahtumaa. Noh katotaan jos sais sen offi ajokuntoon, niin tulis vaikka trailerilla paikanpäälle. |
|
||||
|
||||
![]()
Lauantaina 11.10 klo 11 reittien raivausta ja tapahtuman järjestelyjen suunnittelua ranchilla.
Asiasta kiinostuneet tervetuloa! Kaitsu 040 5887325 |
|
||||
|
||||
![]()
Tulossa ollaan jossain vaiheessa päivällä kun hirvimetsästä pääsee.
|
||||
|
||||
![]()
Tämmönen juttu kuvien kera 21.10 2008 Hämeenkyrön Sanomissa
Minulla on juttu skannattuna jos joku haluaa sähköpostiinsa Kaitsu 040 5887325 racingrabbit@elisanet.fi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Traileri onkin menossa silloin pohjoiseen.....joten mun osalta jään odotteleen uutta miitinkiä. Noo mutta toisaalta onhan taas yks päivä enemmän aikaa laittaa suikkaa kuntoon ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alkaa kuulostaa jo vähän selittelyltä? ![]() Kait kavereilta jonkun trailerin lainaan saa? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siinähän se onki, ku oma traileri tuli jo lainattua kaverille....jaa ei se lauantai hukkaan mee suzukia korjatessa ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kaitsun kanssa puhelimessa vähän juttelin ja tää kuulostaa niin mielenkiintoselta, että on varmaan pakko yrittää väärämmerkkisellä tulla paikalle ihmetteleen. Lupaan parkkeerata jonnekin sivummalle, ettette liikoja naura mulle
![]() Saa sitten yrittää käännyttää Suzuki-kuskiks ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voi paskan vittu!!! Tuli koulutus just tuolle lauantaille. Taidan myöhästyä hieman tuosta 12:00 mut yritän silti keretä paikalle...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ensi lauantaina olis H-hetki.Vielä on aikaa saada pelit ja vehkeet kuntoon.
Ompahan omakin vielä vaiheessa. Kaikki paikalle iloisin mielin! |
|
|||
|
|||
![]()
Kuljetuskalusto järjestyi, eli paikalle tullaan trailerin kyydissä.
|
||||
|
||||
![]()
tulee aika hikinen viikko saada auto ajo kuntoon lauantaiksi pittää viä tankki väsätä vanha kun antautui johonkin kiveen ja uus ohjaus varsi ku meni poikkeemaan viikonlopun mettä tsempaloissa
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kuten varmaan osa on jo huomanutkin niin uusimmassa 4x4 lehdessä oli juttu tästä miitistä.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Huomattiin kyllä ja seuraava odotellaan jos sais jonkun määrä ajan niin vois suikka edistyy..
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Onkos tästä tapahtumasta ollu mitään puhetta?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaa viimevuoden suikkamiitistä?
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4x4 2CV meeting! :) | Scout | Chit-Chat | 5 | 15.04.2008 17:46 |