![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() itelläni on farm jack merkkinen tunkki eikä ole valittamista. varmasti jokin halpaakin halvempi tuote ja ei ole kokemusta mistään muusta tunkkimerkistä. tunkki takkuili reilusti johtuen ruosteesta ja rasvan puutteesta mutta puhdistuksen ja rasvauksen jälkeen toiminut moitteetta. itse en näe järkeä sioittaa yhtään enempää tunkkiin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Löytyy Farm Jack (eli farmer jacks off) sekä TML tunkki, kumpikaan ei toimi ilman rasvaa! Muuta huonoa en ole huomannut.
|
|
||||
|
||||
![]()
60" ABT ollu jo jonkun aikaa, tyytyväinen oon ollu ja sopii muuten just ja just HJ:n takapenkin alle poikittain.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
||||
|
||||
![]()
TML 60" tunkki on ja on kestäny ihan hyvin. tosiaan rasvaa vaatii että toimii mutta muuten ollu ihan hyvä.
|
|
||||
|
||||
![]()
ABT toimii ok hyvällä ohuella rasvalla ilman likakerrosta. Ainoa ongelma on sokkatappien vääntyminen ja herkästi laskiessa lukittuvat "suunnanvaihtimen" taakse jumiin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Patrollia on nosteltu halvalla Farmi jaakolla eikä mitään ongelmaa sen jälkeen kun hioin rälläkällä kaikki valuvirheet ja ylimääräiset maalit pois. Toimii hyvin kun hieman kuluu ja väljistyy. Crc on hyvää tököttiä voiteluun.
|
|||
|
|||
![]()
Alkuperäisestä aidosta liftistä olen saanut varren mutkalle, sama homma TMLlän
kanssa, varsi mutkalle. ABT on tunkki jota minä suosittelen. Rasvaukseen tosiaan CRC, WD-40, jne eli ohutta ja vaahtoavaa. Voitelee, tunkeutuu joka paikkaan ja puhdistaa kun ylimääräiset valuu pois.
|
|||
|
|||
![]()
Omaan ABT tunkkiin laitoin vääntyneiden sokkatappien tilalle jousisokat! Ei vääntyile enää, ja tosiaan rasvattuna toimii hyvin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Minä en taas laittas sitä rasva(vaseliinia)a ollenskaan, jos meinaa likaisissa olosuhteissa käyttää. Jankkiutuu aikas tiukkaan. Ihan vaan kunnon pesu puhtaaksi ja sit vaikka aseöljyä pintaa, tai polkupyörien ketjuöljyä. Mulla ei ainakaan Juukasta hommattu 60" takeltele yhtään. Tosin käyttö voi olla keskimääräistä vähäisempää ja kevyempää, Nivahan ei paina ees puoltatoista tonnia
![]() Ja sijoitus on katolla kattotelineillä, kun tässä jossain vaiheessa oli puhetta, mihin se Nivassa mahtuu. -P-
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Maastotunkki 60" | patsuk | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.01.2008 15:12 |
Maastotunkki | sepi | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 05.05.2007 10:26 |
O: Maastotunkki | Mikamanse | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 02.05.2007 10:57 |
Koe ponnistettu :Moottorin nostin" Motonet" | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.01.2007 22:13 |
O: Maastotunkki | cruiseri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 05.06.2006 20:41 |