Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.09.2008, 20:49
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Kolinoista

Terve taas, jatketaan nyt tätä harvakseen päivitettyä Rubicon-ketjua.

Noista kolinoista sen verran, että itselläni (Rubicon Unlimited CRD) kuului myös kolahduksia teräviin monttuihin ajettessa. No tsekkasin sitten ekaks maahantuoja laittamat rengaspaineet. Oli ihan helvetisti yli suositusten. Paineita alas ja kyyti pehmeni kummasti. Kolinat ei kuitenkaan lakanneet. Seuraavaksi pienen tutkiskelun jälkeen teippasin sähkömiehen teipillä oven lukkojen rungossa olevat u raudat, joilla siis ovi pysyy kiinni. Mitä lie ovat nimeltään. Yksi kierros teippiä ja avot - kolinat loppui kokonaan. Nyt on kyyti melkein kuin normaalissa autossa.... Suosittelen.

Rengastuksesta. Olen harkinnut tilaavani jenkeistä 16 tuuman vanteet ja 285/75/16 renkaat. Olen kuitenkin törmännyt ongelmaan, ettei vanteita tahdo löytyä Suomen lakien mukaan sopivalla ET:llä tai Back Space, kuten siellä sanovat. Pikku laskelmien jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että 5 tuuman BS olisi sopiva. Tuolloin renkaiden ei pitäisi tulla lokasuojista ulos, eikä myöskään raapia sisäpuolelta mihinkään...Onko esim WGR tai joku muu JK-jeepisti vaihtanut vakiorenkaita??

Caddis
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O/Lantikan etu ja taka valot.]TILATTU Bruno O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.05.2007 22:35
O. Dana 35. tilattu uusia osia. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 27.04.2007 05:46
O: Pakoputki SJ410 TILATTU..... Rainy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 15.12.2006 09:33
O.HJ-61:n alustasarja/TILATTU hoojii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.10.2006 07:22
Tilattu craddockilta Range-79 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 21.01.2006 18:46

Sivu luotu: 01:56 (GMT +2).