![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() eikai siitä ny kellekkään haittaa ole jos yleisöä paikalle tulee. voihan siinä levittää suzukiuden pyhää sanomaa ![]() asiasta hevoseen.. onko sitä joustojen testaus ramppia vielä väkerrelty? ajattelin että voisin sellasen ehkä rakennella voisin sitä sitten mahdollisesti kiikuttaa muihinkin tapahtumiin mukanani.
Viimeksi muokannut sutsuki410 : 22.09.2008 16:07 |
|
||||
|
||||
![]()
Tähän tapahtumaan saadaan varmaan väkästeltyä ramppi talon omista tarpeista.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mustakin katsoon ja paikalle saa tulla, vaikka ei suzukia omistaiskaan.Ei kai me nyt niin sulkeutuneita olla
![]() Yritin saada uudempaakin maastokalustoa näytille, mutta maahantuojalla ei ole ainoatakaan autoa suomessa. Olishan se ollu kiva testata uutta mastiffia tai dailya. Viimeksi muokannut Jouni_S : 22.09.2008 17:52 |
|
||||
|
||||
![]()
Totta myös nuokin puheet... Ja näin jälkeenpäin mietittynä Sana miitti ei ole ihan enään kuvaava sana tapahtumalle kun tästä on saatu järkättyä jo näinkin iso tapahtuma...
![]() Mutta kukkaruukusta asiaan: Mikäköhän olisi arvioitu henkilömäärä jolle voisi kysyä makkaraa? 30, 50, 70, 100 vai vielä enenmän? Jos mafiakin on kiinnostunut tapahtumasta niin luo hieman haastetta tuo henkilö määrä. Ps.Rabbi Laitappa mulle hieman privaa siittä mitä olet ajatellut ja miten voisin olla hyödyksi? JA JOS TULEE HYVIÄ IDEOITA MUILLEKKIN NIIN EI MUUTAKUN PRIVAA RABILLE TAI VAIKKA MULLEKKIN, NIIN JÄÄ MUILLE OSALLISTUJILLE HIEMAN ODOTETTAVAA JA YLLÄTUKSIÄ ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä olen ainakin tulossa ja kyytiin tulee varmaan Baxxteri joka ei ole vielä sisäistänyt asiaa. Lisäksi täältä Salon suunnalta saattaa tulla toinenkin Suzuki jossa kyytiläisten määrä on auki.
Marko |
|
|||
|
|||
![]()
Pitänee yrittää myös saapua paikalle. Tosin katsojan rooliin, kun oma suikka vielä rekisteröimättä. Eikä ole oikein kuljetuskalustoa millä tois suikan riviin, mutta onhan se kiva päästä "vakoilemaan" toisten kalustoa. Jos sitten ajankanssa sais omaakin kehitettyä hieman maastokelpoisemmaksi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Olen käynnyt keskusteluja 4x4-magazinen suunta ja siellä suunnalla oli kiinnostusta tapamaa kohtaan.
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4x4 2CV meeting! :) | Scout | Chit-Chat | 5 | 15.04.2008 17:46 |
Suzuki meeting | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 29.10.2003 22:01 |
MEETING ajatuksia | Vette90 | Vuosimallit 1984-1996 | 5 | 20.08.2003 10:41 |