Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 21.09.2008, 19:52
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

välityserot selviää helposti esim pehmeellä hiekalla, kattoo jauhattaako jompi kumpi enempi. Tai esim ajamalla ison tasaisen pressun yli, sillon pressu kiristyy auton alta, jos eessä on tiheempi välitys tai renkaat on pienemmät. Jos päinvastoin (kuten yleensä) niin etuset vetää hiukan sitä pressua ja takaset "laaha".

Tommosella 10-15m matkalla selviää aika pienetkin välityserot. Jos ei, niin ei sitten oo ees väliä käytön kannalta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:blazeri tiku83 O/M/V Ajoneuvot 1 15.08.2006 11:14
sj 410 jyristää nelikko päällä Tekniikka & Jutustelu 8 20.06.2006 19:33
Hiluxi vetelee penkan puolelle... Russel Tekniikka & Jutustelu 11 27.01.2006 10:55
Kuinka lujaa ajat nelikko päällä? Setä Tekniikka & Jutustelu 39 08.01.2006 15:48
m:blazeri O/M/V Muut 5 18.11.2005 18:50


Sivu luotu: 10:01 (GMT +2).