![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Meinasin pysyä sivussa keskustelusta, mutta vastaan muutamaan yllä olevaan kysymykseen. Vakuutukset on asia josta mulla on tiukka mielipide, mutta mitä mikäkin vakuutus kattaa, vaatii tutkailua ja kyselyä ajan kanssa. Järkkäreitä oltava, VAIKKA ei olisi anniskelua, porukat kun näissä häpeningeissä harvemmin on selvinpäin. Ja lippusiimat kun ei suojaa ulosajavalta autolta. Ympäristö- ja huvilupa viranomaisilta, maankäyttöluvat omistajilta. Muut asiat kuten vessat, ehkä puffetti, hinaus, turva/pelastus, tuloslaskenta, radanteko ja tuomarit... Noista voi aloittaa miettimisen minkä kokoinen organisaatio ja ennakkotyöt yksi pikku tapahtuma vaatii. Ja ehkä tärkein, millä tämä kaikki rahoitetaan???
|
|
||||
|
||||
![]()
Siinä vaihtoehto kiihdytykselle:
http://www.youtube.com/watch?v=cmTyO...eature=related Tuon hyvä puoli on, että nopeudet ei välttämättä nouse kovaksi, mutta voimansiirtoon ei kohdistu ihan samanlaista rääkkiä kuin vetolavetilla. |
|
|||
|
|||
![]()
Mukaan tuun kuskina
![]() vähimmäis turva: 6pisteen turvakaaret, kypärä, nelipistevyöt ja ei olis pahitteeks ajoasu myös Mun puolesta vois jättää pois noi tukki kuralätäköt kun näyttää noista autoista menevän noita akseleita rikki |
|
||||
|
||||
![]() No eipäs nyt takerruta "pikku juttuihin" ![]() ![]() ![]() Nythän siis kartoitetaan ensinnä innokkuutta yleensä....seuraava vaihe olis sitten kohdentaa paremmin että kuka hoitaa ja mitäkin ja ketkä on "vaan" kilpailijoita. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja lakonisesti totean, että yleensä innokkuutta löytyy alkuvaiheessa hemmetisti ja kun asioita pitäisi oikeasti alkaa hoitaa/tekee, niin joukko karsiutuu vajaaseen kouralliseen joiden päälle kaatuu sitten kaikki mahdollinen... Mutta en mä tätä todellakaan teilaa ja voin jo nyt sanoa, että jos ajateltu kisapäivä osuu mun vapaapäivään, olen hommissa mukana. |
|
||||
|
||||
![]()
Noh, onko innokkaita ollu tarpeeks vai käykö tälle samoin kuin suomi -foffille? Eli huutelijoita on muttei kisan järjestyttyä olekaan kisaajia..
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä voisin kilpailemaan tullakkin, jos vain homma on edes suunnilleen järjellisesti toteutettu
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kiinnostaako Airsoft pelit? | MakeO | Linkit | 6 | 21.09.2008 11:27 |
Kiinnostaako Offimiitti / minikisa Kainuussa? | Eskimo | Tapahtumat | 3 | 29.10.2007 08:40 |
KIINNOSTAAKO ILTA/YÖSAFARI JUUASSA | Tapahtumat | 14 | 09.11.2005 09:25 | |
kiinnostaako perse? | toto | Chit-Chat | 2 | 03.01.2005 08:41 |
Kiinnostaako historia ja museot? | MaiklNait | Society | 0 | 04.04.2003 20:25 |