![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kahlasin cros4wd:n sivuja läpi ja näytti sielläkin olevan tuota rvs:ää myynnissä ja tuon vaihteistoöljyn lisäaineen kohdalla vakuutettiin, että vaihtaminen helpottuu. Niinpä rupes ajatus muhimaan että pitäisköhän koittaa tuota vaihteistoöljyn lisäainetta kun meinaa tuossa omassa kikottimessa vähän synkrot temppuilla vaikka öljyjäkin on vaihdettu. Onkos kukaan palstalaisista kaajellu tuota laatikkoon?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kokeilin hupina whitewhalen koneeseen viime vuonna ja toimi. Liekö uskon asia, mutta kumminkin. Seuraavaksi menee jakoaskiin kun viitsii.. ps. älkää kertoko kellekään, että tuommoisia mömmöjä autooni kaadoin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Luulen että sun tapauksessa öljylaadun/merkin vaihto vois olla paras ratkaisu. Sitikan/Pösön laatikkoöljyissä on joku lisäaine, Jetta-vainaan laatikko rusahteli ilkeesti kans, olin varma että askissa kohta paha vika, mutta tolla hävis oireet täysin. |
|
||||
|
||||
![]()
Tässäpä linkki vielä tuohon 4x4 juttuun.
Itse laitoin koneeseen, tosin rehellisyyden nimissä en ole huomannut mitään eroa, mutta on tullut niinpajon tehtyä autollekkin samalla jotta vertailu on hankalaa. http://www.rvs.fi/kuluttajille/testi...X4Magazine.pdf |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
RVS Technology - onko kokemuksia? | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 17.05.2019 03:42 |