![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo allun puodissa on tullut vierailtua mutta kun joskus noi toimitusajat pikkusen venyy...Ei se sillon haittaaa kun on aikaa ootella tai ei ole mitään akuuttia tarvetta.
Tosta kärjettömän boksista en ole löytänyt kirjoista enkä kansista numeroa sitten millään. Jännitteen säätimet ja vilkkureleet kyllä löyty mutta..... No jos sulla se on tallessa niin laita yv:nä tai sitten ihan tänne niin pääsen lisäämään sen allun listaan. Toi lenigradin reissu oliskin hieno tehä hyvällä porukalla ja isolla autolla jottei tylsyys yllätä ja tärkein että on tilaa roudata niitä tavaroita
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 03.09.2008 14:26 Perustelu: typoja typoja |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Uazin palalukko | kalkkuna | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.01.2007 21:48 |
| O: Uazin työntötankoja | matti-x | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 28.07.2006 07:43 |
| Uazin öljyt... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.04.2006 22:11 |
| Uazin lukkoperästä. | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.10.2005 18:29 |
| Uazin korotus. Uazin osia Tallinnasta...... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.10.2005 19:42 |