Joo.. Kyllä tuosta auto vielä tulee. Tuon jauheen kanssa on vähän niin ja näin.. Eli sen siivoamisessa on vähän perkeleellinen työ. Imuri on se ansimmäinen työkalu. Sulakerasioiden seutu kannattaa siivota todella hyvin, samoin, kuin kaikkien boxien ja releiden ympärystät. Onneksi noissa HoJoissa nuo releet on sellaisia umpimalleja, joten niiden suhteen ei luulisi isompia ongelmia ilmenevän. Eri asia olisi tyystin, jos tuo sammutin olisi laukaistu tuonne konetilaan, jolloin jauhe olisi tehnyt lähinnä koneessa ja polttoaineensyöttösysteemeissä pirujaan.
Ongelmatonta tuo jauhe ei kuitenkaan ole. Kojetaulu kannattaa ehdottomasti käyttää suurimmilta osin auki, samoin, kuin lämppärin seutu. Pirusti vaan imuria ja paineilmaa kehiin. Mittaristo kannattaa melkein suosiolla purkaa heti kättelyssä.. Meikäläisen ymmärryksen mukaan tuo yhdistelmämittari on erityisen herkkä kaikenmaailman paskalle.
Ei muuta kuin vakuutustarkastajan kanssa käyt käräjiä kunnollisen kertakorvauksen saamiseksi, mikäli siihen on mahdollisuuksia. Sitten vain kovaa työtä, mutta sitähän tämä pakkaa näiden vekottimien kanssa olemaan muutenkin.
Vaan jos jotain hyvää, niin se, että paviaanit eivät sentään polttaneet tuota pirssiä.. Ihan tyylikäs pelihän tuo on.
Ja mistäkö tiedän näistä asioista? Noh, Hilu-Xn kanssa pakkas olemaan pientä siivoustalkoota tuo rakenteluaika. Soijapöly kun kuulemma on aivan sammutusjauheeseen verrattavissaolevaa törkyä. Eli uteliasta kuin mikä.