Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat
Leka kirjoitti
En rovosoi enkä ole rolli. Olen oikeasti viisas ja sinä olet tyhmä kun et tajua mun nerokkaita juttuja. Ja kyllä ne ovat tasokkaita ja kuuluvat tänne, vaikka kuinka kitiset ja itket ylläpidolle.
----------------
Kylläpä on Lekalla kova usko omiin juttuihinsa. Kukaan muuhan niitä ei tunnu arvostavankaan.  Mitenhän tuo viisaus on mitattu ja löytyykö oikein faktaakin väitteelle. Noista videoistasi viisaus puhumattakaan nerokkuudesta, on kyllä aika etäällä, mutta saattaahan se viisaus joskus olla hyvin piilevääkin
Ja olen muiden kommentoijien kanssa samaa mieltä siitä että Lekan psykopaattiset jutut eivät kuulu Offipalstoille vaan johonkin aivan muualle  En pahastuisi minäkään jos tämä topikki lukittaisi. Eiköhän Leka ole jo riittävästi saanut esitellä omia mielipiteitään ja känniläisen toilailuja. 
Inhorealisti
|
Lekan jutut on kylla kieltamatta valilla erikoisia eika aina valttamatta asiallisiakaan, mutta taitavat kuitenkin paaosassa sijoittua tanne chit chatti osastolle, joten paikka on varmaankin tarkoitettu juuri tammoiselle tavaralle.
Tamankin topicin ensimmaisia kommentteja katsoo niin kylla silta positiivistakin loytyy (aluksi), sitten homma taas karkaa itse seremoniamestarilta ja kommentoijilta kasista.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jeepisti
eiköhän ois aika lukita tämmönen paska ja bannia kanssa
|
Tamankaltaiset kommentit voidaan laskea samaan "paska" kategoriaan ja jos tommoisella kommentilla vaatii bannia jollekkin, niin periaatteessa bannilaki pitaisi patea myos tamankin kirjoittajaan.