![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei oo vielä käyty konttorilla, mut tarkoitus mennä tekeen (koittaan) muutos katsatusta kun saa kaikki valmiiksi.... kuviakin laitan joku kerta kun muistan kameran ottaa keskustaa. muutin entisestä paikasta 18km korpeen ni on niin hias netti ettei jaksa oottaa kuvien lataamista... mut mestsään pääse heti tallin ovelta
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
44" renkaat asennettu vanteelle...mun miellestä ne on aika isot
kaveri oli vähän kännissä ja ajattelin jos ne mahtuu auton alla ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
tänään sain taas jotain tehny...välitykset 4,56:1 paikalla 14BFF akselille
![]() Ensiks kaikki paska poistettu sitten pinioni paikalla ja murikka paikalla ja perussäädetty sitten tiukkasäädetin pitäs olla semmonen dial indicator valitettavasti tuli niin pimeä mun avo-autotallissa että en sain ne kunnollisesti säädetty, mutta backlash oli 0,000-->0,005 (sa olla 0,003-0,12 mutta paras jos on 0,005-0,008) ja se ei saa olla ennemmän ero kuin 0,002 täytyy kattoa joku toinen kerta kun on ennemmän aika mitä vika siellä on |
|
#4
|
||||
|
||||
|
onko sulla tuumakello vai kuinka... kun toi välys on sitten sen 0,003-0,012 tuumaa eli 0,075- 0,30 mm ja mielellään siis 0,13-0,20...
mulla tuli ittelle 0,19-0,21 välys, jostain syystä on pari satasta heittoa vähän riippuen miltä kohtaa lautaspyörää katsoo, ei oo ennen tommsota perää ollitkaan että pienikin välyksen muutos vie kosketuksen aivan äärilaitaan hammasta ja joutu todella monta kertaa kokeileen ja vaihtaan pinjonin shimmiä että sai nätin kosketuksen, tosin sitte kun se oli kohdallaan niin tulos oli paras mitä koskaan olen itse tehtynä saanut aikaan... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
juuu, on se tuumakello...täytyy kattoa joku muu kerta tuo kun oo ennemmän aika...meni nii nopeasti että nuo numerot on varmasti eriä ens kertaa
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Saat lainata mulle tuota härveliä!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
nonii...välitys on nyt kunnollisesti säädetty...vika oli se että olin laittanut liian paljon kierreliima (?) lautauspyörän pultit, ja liima oli menny -pyörän ja murikkan välissä...uskomatonta mutta siellä ne 0,002" oli.
tänään sain vielä enemmän osia, nyt crossover ohjaus tuli ja yks jarrusylinteri 14bff akselille.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
| M: Blazer -86 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.10.2006 13:23 | |
| M:Blazer 6,2 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 12.06.2006 19:38 | |
| M: K5 Blazer ´88 | O/M/V Muut | 0 | 27.09.2005 20:44 | |
| O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |