![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ledi taskulamput on käteviä kun tarvii lähelle nähdä pimeässä, uutena. Työvaloiksi en kyllä laittas, taitaa olla vain rahanhukkaa (HUOM.täydellinen MUTU, led työvaloista ei löydy kokemusta) , itse oon ollu xenoneihin tyytyväinen kun näkee kerrankin hyvin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Töissä laitettu minikaivinkoneisiin noita led-työvaloja.
Kokemusten perusteella toimii samalla tavalla mitä edellämainittu, eli näyttää hyvin lähelle mutta ei kauas. |
|
||||
|
||||
![]()
Sen verran on kokemusta että olen testannut tuollaista 12-ledistä ja "halppis" xenonia rinnan ja xenon ehdottomasti parempi. Ja suunnilleen yhtä suuri ero on sitten halppisxenonin ja jälkiasennus-xenon-nordic200:n välillä nordicin hyvväksi.
Käyttäisin noita ledejä vain sellaisessa sovelluksessa jossa virtaa on todellakin vähän käytettävissä. |
|
||||
|
||||
![]()
ledi näkyy kauas mut ei näytä mihikää...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mielestäni tuo xenonin ja ledin välinen virran syönti ero ei ole kovinkaan suuri jollen nyt ymmärtänyt aivan väärin. "• virrankulutus vain 2 amp" ilmeisesti kyse on yhden lampun virrankulutuksesta ja xenon otti 3amp mitä töissä testailin. tilanne tietysti kertautuu jos valoja on esim 6 kpl
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Työvalot | joker | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 20.11.2015 18:34 |
työvalot | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 25.12.2006 21:20 | |
Työvalot boxiin kiinni? | PaJeRo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.12.2005 10:45 |
ei köyhän työvalot | -MaTTi- | Chit-Chat | 10 | 20.08.2005 17:07 |
Työvalot | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.07.2005 20:29 |