![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
Mutta nyt sain 2 foorumilta bannit niin on aikaa keskittyä tähän mestaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja mielestäni topikkien tarkoituksena nimenomaan ei ole kirjoittaa jotain paskaa ja katsella, mitä porukat tuumaa.. Moderointi kun aina silloin tällöin huutaa turhista uppauksista, sun muusta, niin aika turhaa täytettä tällainen soopakin on. Valitettavasti teikäläinen suoltaa juurikin sellaista sontaa, jota ei täältä oikein jaksaisi lukea, puhumattakaan sitten siitä, että jollain tavalla modetkin tätä joutuvat valvomaan. ChitChatin tarkoituksenahan tietty on, että tietynlainen vapaa ja offista eriytyvä keskustelu viriää, joku raja siinäkin pitäisi säilyttää.. Ja kuten jo aikaisemminkin sanoin: Mikäli sinulla olisi edes jotain järkevää kommentoitavaa noihin toteamuksiisi, voisin mieltää nämä aloittamasi keskustelut edes jollain tapaa asiallisiksi. Vaan kun et ole mielestäni pystynyt lausumaan mitään viisasta, niin pakkoko on edes aloittaa keskusteluja. Lainaus:
Jos jotain hiemankaan provosoivaa ja yleistävää aloittaa, niin silloin on parempi repiä sitä aikaa niihin kommentteihin, minkä lisäksi kommenttien laatuun kannattaa hieman panostaa. Ja pitäisiköhän sinun ottaa noista banneista ihan oikeasti opiksesi? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Mulla on kyllä järkevää kommenttia koko ajan kirjoitettuna, mutta jotain itsestään selvyyksiä en jaksa kirjoittaa vaan luotan lukijan aivotoimintaan ja ymmärtämis kykyyn. Lainaus:
Olet aika tiukkapipoinen kundi(?) jos et ymmärtäny Rampo ketjun huumoria, mutta elä ota ittees, ei sitä muutkaan ymmärtäny miten kova kundi on rampo ja tuo uusin rampo oli paras äijä leffa vuosikymmeniin. Se topic tuli kirjoitettua limppari ja popkorni humalassa suoraan leffateatterista tultuani. Mielenterveys ketjussa olen osallistunut keskusteluun niin paljon kun näen tarpeeksi. Jokaista asiaa ei tarvitse kommentoida ja siinä on paljon tekstiä, ehkä kuukauden päästä olen kerenny kommentoimaan jokaiseen lauseeseen. Lainaus:
DNSF foorumilta sain bannit kun kirjotin yleiseen känniketjuun pari rajua juttua mitä tein kännissä ja sitten ne poistettiin ja kysyin että miksi vitussa mun kännikertomukset poistetaan ja muiden ei! Et voi väittää että rikoin sääntöjä. VolvoLandiasta sain bannit kun tein topicin jossa kysyin että lähettäkää mulle sähköpostiin Zelipaatti matskua tulevaa dvd;tä varten. Ei mun tarvii oppia banneista yhtään mitään, tai no sen olen oppinut että em. paikoissa moderointi ja bannaus taso on ala-arvoista ja keskityy pelkästään minuun, ehkä joku tietokone lökäri kundi haluaa netissä päteä mulle kun ei oikeassa elämässä pärjää.? |
|
||||
|
||||
![]()
Tähän väliin ei kyllä voi kun heittää ilmoille vanhan viisauden:
"Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tahi se "kinastelu internetissä on kuin vammaisten.... vaikka voittaisit, olet silti vammainen" teksti. Tunnen suurta sympatiaa vammaisia kohtaan ja mielestäni teksti on loukkaava, mutta vain vammaisia kohtaan.
Ihmisen kannattaa käsittää netissä kirjoittaessaan muutamia asioita, joista tärkein on se, ettei toinen osapuoli nää sinun tunteitasi tai käsien pyrittelyä. Jos olet saanut 2 laudalta bannit, uskon että ne ovat tulleet juuri tästä liiallisesta itsensä esiin työntämisestä. Kukaan ei pidä siitä. En tiedä millainen persoona on topikin aloittaja, mutta tiedän, että tulet saamaan myös hyljintää täällä osaksesi jos "olen pannut kaikkea mikä liikkuu ja olen tosi supliikki mies, toisekseen mä hakkaan teidät kaikki helposti" asenne ei muutu. Näitä sanotaan usein muilla laudoilla trolleiksi. Olioiksi jotka nauttivat jollain sairaalla tavalla epätavallisesta nettihuomiosta. Perversionsa kullakin. Kunhan vain pidätte ne sisällänne niin hyvin menee. T: Rimpula tietokonelökärikundi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Joo
Tuskin näitä Lekan juttuja kuitenkaan on pakko mennä lukemaan, jos saa voimakkaita allergisia reaktioita näistä.
Melko selvästi lukee ketjun aloittajan nimi, ja luulisi jottei niitä mene sitten edes lukemaan, mutta tuntuukin päin vastoin imevän tiettyjä nikkejä puoleensa kuin hunaja. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minulle on henkilökohtaisesti aivan se ja sama, mitä porukat keskissään huutelevat, mutta jo tämän palstan vuoksi tuollainen paska pitäisi saada kitkettyä pois. Noilla sössöttäjillä nimittäin kun sattuu olemaan sellainen taipumus, että ne aina silloin tällöin pesiytyvät jonnekin mellastamaan. Mietippä, jos tänne yhtäkkiä pamahtais vaikkapa puolenkymmentä Lekaa komppaavaa fania.. Paljonko vahinkoa sellainen lauma saisi ihan oikeasti aikaan.. "Serkkutyöllä on vittumainen kissa" -nimiset kaljanjuontiotsikot todennäköisesti yleistyisivät melko tavalla.. Puhumattakaan siitä, että mikäli jonain päivänä jonkun häiriintyneen kouluammuskelijan tietokoneelta löytyisi vahvoja linkkejä Turboterminaattorin ihmeellisiin seikkailuihin Zelipaatilla haulikko tanassa, yhdistettynä Offipalstan keskusteluketjuihin, niin voin valitettavasti luvata, että siitä ei hyvä heiluisi. Tuskin moinen tapaus tätä palstaa sulkisi ja meitä asiaankuulumattomia häritsisi millään konkreettisemmalla tavalla, mutta eipä tarvisi iltauutisissa kummoistakaan kuvaa Lekan mielenterveystopikista vilauttaa, niin johan kohistaisiin. Tokihan Lekan aivopieruja on jollain tavalla jopa mielenkiintoista lukea ja samalla miettiä, kuinka korkealta jätkä todellakin on pudonnut lapsena ollessaan.. Mutta ei tällainen jo muissakin yhteyksissä tunnustettu Offifoorumi, varsinkin kun se on ainoa varteenotettava Offifoorumi, ole tuollaisten mellastajien paikka. Ei minusta ainakaan ole mukava liimata autooni offipalstan tarraa, jos täällä meno on välillä, kuin suljetulla osastolla.. Siis kaikki mitä nyt kirjoitan, valitettavasti kulminoituvat Lekan tuotoksiin. Vai voiko joku ihan oikeasti väittää, että Lekan provosoinnit ja trollit ovat edes niin tasokkaita, että ne ylipäänsä kuuluvat tänne? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Me naiset ollaan kingejä! (-: | Santeri | Jokes | 3 | 01.06.2005 14:02 |
Naiset rulettaa!!!!!! | Santeri | Jokes | 5 | 11.11.2004 10:10 |
Naiset ja offroad | offgrizen | Linkit | 2 | 27.07.2004 19:27 |
Naiset ja Offroad | kumikana | Tekniikka & Jutustelu | 108 | 10.05.2004 11:43 |
Nuoret naiset on pian pelastettava turmiolta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:17 |