![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nätti viritys jeeperillä. Kannattaisikohan esimerkiksi kaventaa rullakitaa ettei vetäisi niin pahasti toiseen reunaan..?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo toi foers winch systeemi on tosi fiksu. Tajusin just että eihän mun tarvii sitä vetoo ottaa kidan kautta kun mulla on vinssin ja puskurin välissä hyvin tilaa et siihen vois laittaa sen pylpyrän tai pari. Toi laitaan kelautuminen vaan on ongelma. Täytyy ruveta suunnittelemaan tota kunhan saa edelliset turaukset loppuun. Patrolliahan pitäs kohta lähtee johki vähän koeponnistamaan. Vaikka v kalliota vallottamaan
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kitaa on jo kavennettu ja tarkoitus olis tuohon pylpyrän puoleiseen päähän tehdä vahvistus/järeämpi rulla. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tollanen tuli kun ite teki,aihiona oli tlm4x4 pylpyrä.
Rulla kita on come-up ja sitä on vahvistettu jonkun verran,tutkailin noita kitoja mitä mulla oli (pari warnin,yks abt,yks tlm,2jotakin kiinalaista,ja come-up)come-upissa oli paksuin runko,ja isoimmat rullat joten se valjastettiin tohon käytöön. väriä päälle vielä ja noitten pultinen alle kuuluis vielä rosteri holkit ylä ja ala levyn väliin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on vaijeri saatu edesta taakse asti ongelmitta.pikkusen täytyy muuttaa korin kiinnitys korvaketta kun tulee naru vaijerin tilalle(sain tarpeeksi monta haavaa vaijerin säikeistä käsiin)
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
No jotakin on saatu aikaiseksi.
Vähän isomman vanteet ja renkaat kilpakäyttöön. Vaihdoin uudet tiivarit ja koko lauharin toisesta koneesta,mulla oli tossa turbo padassa kiinni 84-ja vanhemman lauhari Oli pikkuisen erinlainen kun uudemmassa koneessa. Nyt muutama kerta vesi tila pesty ja konetta käytetty, niin ei ainakaan öljy lisääntynyt vesitilaan. no jatketaan pesemistä ens viikolla.ja katotaa miten käy. lattiatkin on saatu vihdoin parsittua kuntoon noi kaikki oli korjattu jollakin koriliimamassamössöllä. Polttoaine suodatin oli koneessa kiinni aluperin mutta oli ihan hanurista niin vaihdoin sen tohon loksunpäälle. nyt on helpompi laskea vedet upotuksen jälkeen suodattimesta pois. Mistäköhän sais alipaine pumppuja jossa olis reilusti tuottoa?? nykyinen ooppelin pumppu on aika tehoton takaisku venttiili laitettu ja hj61 säiliö niin ei meinaa lukot mennä kiinni millään. Paljonkohan tollanen hj/patrol orggis alipaine pumppu tuottaa alipaineinetta. Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 21.09.2008 20:58 Perustelu: korjasin kuvia. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mites tää edistyy?
ilmottele jos tarviit apua....... |
#9
|
||||
|
||||
![]()
EI mitään suurempaa hätää.apuna on ollut kuka milloinkin kerkiää.
mutta mistäs saatais maanataina teräsjarru putkia kumiletkujen tilalle???? käytiin eilen yöllä tankkaamassa puliporukan kanssa ja samalla käytiin Maajussilla ja pikku testi ajolla. -etulukko ei toimi -puskuria tarvii muokata hiukan. -valoja lisää -etu räikkä toimii ja vetää mutta ääntää oudosti??moottori laakeri?? -taakse pidemmät riiput. -aurausta tarvii säätää. -vaihde laatikolle paremmat kumityynyt. -uudet jarru letkut. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mikä on tässä se kantava ajatus? Sullakun on edessäkin vinssi. Nyt siis edessä on kaksi narunpäätä?
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Ei siinä kahta narunpätkää oo, toinenhan on ihan selvästi vaijeri!!! Tossa on nyt varmaan semmonen idea että tolla takana olevalla vintturilla voi kanssa vintturoida eteenpäin... Tosioffarit menee kuuelma välillä niiin syvällä että yx vinssi suuntaansa ei riitä! JA voihan tosta olla myös jotain apua jos etuvinssi sattuu vaikka hajoamaan..
Ja ennenkaikkea, toi on tosi katu-uskottavan näkönen! Viimeksi muokannut Tuomo : 03.12.2008 23:06 |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Niin mutta kun auton omistaja aikoi vaihtaa sen vaijerin naruun...
![]() ![]() Niin mä kuvittelinkin että myös tuolla taka vinssillä voi sitten vinssata myös eteenpäin. Onko moisessa asennuksessa jotakin huonoja puolia, kun tuommosia niin harvoin näkee? Jos ei, niin miksi laittaa vinssiä keulaan ylipäätään? Kisa hommissa kyllä kaksi vinssiä eteenpäin ymmärrän, kun ei ole "varaa" jäädä jumiin jos vinssi uupuu... |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kun takavinsillä rupee vinsaan niin sitte nuo vaijeria kannattelevat korvattuolla rungossa vääntyy lyyltavasti suoriksi. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Tota systeemiä ei oo enään kyllä käytössä mutta ne muutamat kerrat kun tolla vinssasin kovemmin niin ei ollut mitään ongelmia ketju lenkkien kestävyydessä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Datsun Patrol -82 3.3diesel | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2009 11:03 | |
Myyty: Datsun patrol | MF356 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.03.2008 16:26 |
M: Datsun Patrol vm:81/VOI POISTAA | Hespa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.02.2008 22:33 |
M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |