![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Itellä aga.lta oli n460€ 5v sopimus ja täyttö 50e ja pullo on 20l
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa minun vehkeessä (Telwin) on maadoitus ohjeiden mukaan plussassa, kun hitsailee täytelangalla.
Kertakäyttöpullo suojakaasua maksaa n. 24€ ja sitten siihen tarvii vielä n. 30 € säätimen. Pullolla hitsailee n. 1/2 tuntia. Valmistajan arvio 45 min. Itse tyhjentelin yhden kertakäyttöpullon ja sen jälkeen turailin täytelangalla. Onnistui jollain lailla uudella, puhtaalla pellillä, mutta vanhan pellin kanssa on melko koettelemus tuo täytelanka. |
|
||||
|
||||
![]()
misonia vai argonia
|
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Niin, ihan sama mitä ainetta pullossa on, vuokrasopimus on saman hintainen. Se täyttö siten vaan on erihintainen. Hiilidioksidia suosittelen. Mison on kalliimpaa ja pullollinen ei kestä läheskään yhtä kauaa kuin hiilari, kumma juttu. Sama koskee Argonia. Olen todennut sen monta kertaa. TT |
|
||||
|
||||
![]()
Hiilari on pullossa nesteenä ja kaasuuntuu siitä. Sen takia tavaraa on enemmän pullossa, vaikka täyttöpaine on pienempi.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Oletko normaali ihminen? | Neiti-K | This And That | 22 | 29.09.2007 19:55 |
2L-T Kannen tunnistus | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 04.08.2007 05:31 |
Tunnistus pähkinä | ZeiZei | Chit-Chat | 9 | 13.10.2005 20:51 |
Tunnistus tehtävä (ei offroad) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 12 | 13.06.2005 14:40 |