![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() vitun sokerimuurahaiset perkele... syövät myrkkyä ja juovat bensaa iha huviksee... alkaa ideat hävitykseen loppua. niitä on vaa vitusti, piha täynnä pieniä reikiä, ei täs viel mitää mut syssymmäl ku rupee niit lentojätkiä vilisee ni ei helvetti... viimevuonna oli katto mustana paskiaisista saatana..... kolaan koht puolmetriä maata pihasta pois jos eivät asetu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Meinas alkaa, kun en saanut vaimon opelia katsastettua päästöjen takia.
Helpotti kummasti, kun laitoin nettiautoon aamupäivällä ja takavalot hävis iltapäivällä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei näy,eikä kuulu,olkalaakereita Jimnyyn.Perkele.
Kelit on kohta sellaiset,ettei voi fillaroida. Rupean asioimaan hertsikan me-auton kanssa,kun ei tikkurilasta kuulu mitään. |
|
||||
|
||||
![]()
käyttis menee ilmeisesti lunariin(oma syy),ei siinä mitään,mutta mulla oli ifistä kaikkein laajin kasko vielä kolme kuukautta takaperin,vaimo sitten päätti,lähteä kilpailuttamaan meidän vakuutuksia ja oli saanut mersuunkin halvemman vakuutuksen tapiolasta oli oikein kasko myöskin ,kuulemma ihan samanlainen kuin ifissä vaan 200 e halvempi per vuosi.
No nyt sitten ilmeni ettei tossa olekaan sitä 25% lunastusturvaa kuten siinä ifin vakuutuksessa olis ollu,kun ei ollut raskinut ottaa siihen sitä vakuutusta.Itse otin silloin ifistä ton lunastusturvan kun tulee kilometrejä kiesiin vähintään 40tkm vuodessa. Ja sen kerran kun ei itse ehtinyt mukaan hoitamaan asioita.hieman vituttaa kun muutenkin kyrpi,kun joutuu tuota cruiseri vanhusta nytten rasittamaan ylimmääräisillä kilsoilla. |
|
|||
|
|||
![]()
Vituttaa kun autoja myydään autoina hintapyynninkín mukaan, mutta kun raahaat perseesi ostoaikeissa paikalle vaikka nyt tuommoset 300km vain todetaksesi heti alkuun, että vehje on raato ja poistettu liikennekäytöstä. Menihän siinä koko päivä ajellessa, ja vielä Naaraan Almeralla!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |