Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kononen
Eihän se ole normaalia, että ihmisellä ei ole muuta yhteyttä ulkomaailmaan kuin netti. Näyttää tälläkin palstalla olevan niitä, joiden elämä pyörii vain tämän sivuston ympärillä. Ja onhan näitä muitakin sivustoja, joilla kansa asustaa aamusta iltaan.
|
Tuohon vielä lisätään että pelataan konsoleilla/tietokoneilla ammunta pelejä ja sen takia ihmisiä tapetaan kadulla. Just just. Kyllä minäkin olen ammunta pelejä pelaillut koko pienen elämäni. En silti listi porukkaa kadulla. En edes tappele tuolla kadulla.
Todennäköisesti suurinosa tämänkin palstan porukasta käy raflassa ryyppäämässä tai muuten ryyppäävät. Miksei tuo ole niin tuomittavaa kuin netissä surffaaminen? Todennäköisempäähän on että siellä pettää puolisoaan, tulee tapeltua tai muuten vain meuhkaa. Kännissä tehdään myös todennäköisesti enemmän tappoja/murhia kuin netissä käymällä.
Niin ja minähän en siis ryyppää. Viimeksi raflassa kävin varmaan 10v sitten. En edes muista milloin olisin edes viimeksi juonut jotain alkoholipitoista. Mulla on parempaakin tekemistä, kuten netissä surffaaminen
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle
Osa tästä saatavasta tiedosta on omiaan myös koulutehtävien teossa. Liian usein kuitenkin, lähinnä ns. isompien lasten kohdalla tapahtuu sitä, että googlella haetaan annettuun tehtävään liittyvää tietoa, joka sitten copypastella pusketaan suoraan wöördille ja tehtävä palautetaan ns. omana.. Kysymys voikin kuulua, että onko netti ylipäänsä hyvä paikka koululaiselle sen tiedon hakemiseen?
|
Miten tuo eroaa siitä että haetaan se täsmälleen sama tieto kirjaston kirjoista ja kopioidaan se sieltä kirjoittamalla teksti tietokoneella? Netissä lähteitä on vaan vähän enemmän ja samaten näkökantoja täsmälleen samaan asiaan on monia. Harmi vaan kun minä muinoin kouluja kävin niin silloin ei tajuttu kouluissa netin päälle yhtään mitään. Eivät edes tajunneet tietokoneiden suhteen yhtään mitään. Nykyään tuntuvat tajuavan vähän enemmän.