Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 13.08.2008, 17:08
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Cool

Toinenkin tapa


Joop,ei tohon amuliiniseen tms.kirkkaseen osaan kannata mouviakkaan vaan tohon teräsosaan.
Tästä on väännetty kättä monta kertaa mut meikäläinen on irrottanu noi kartioprikat aina moskalla/vasaralla komauttamalla pinnapultin kohalle tohon runko osaan ja mitään oo rikkonu ja pirun monta vetari yms.remppaa oon tehny.
En tätä sillä että toi systeemi ei olis hyvä vaan noita konsteja on monta...

Nimimerkillä:Vasarahan on aina mukana

Tosta toyotan ohjeesta senverran et toyotan repair manuaalissa...orig ei mikään haynesin,neuvotaan käyttämään jotain erikoistyökalua jolla lyödään tohon prikan saumakohtan...?????outoa.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
 

Luokat
kartioprikka, murros, napalukko, pyöränlaakeri


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napalukon rasvat Tekniikka & Jutustelu 7 25.05.2007 19:17
BJ-42 napalukon kasaus ahku Tekniikka & Jutustelu 6 06.05.2007 08:41
O: GM automaattisen napalukon osia -BOSS- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.04.2007 08:34
lj70 napalukon stefat Tekniikka & Jutustelu 5 04.02.2007 19:47
O: dana44 napalukon osa dart69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.01.2007 23:22


Sivu luotu: 21:16 (GMT +2).