![]() |
![]() |
|
Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tavallaan on järkevää olla sallimatta dynaamiset linkit. Jos esim slck:n tai lr4x4:n ylläpito ei tahdo sallia kaikki dynaamisia linkkejä, niin onnistuukohan muissa softissa niin että sallii vain offipalsta.com dynaamisten linkkien päästämisen läpi? Mulla kun on kuville tilaa muutenkin, olen ensin ladannut offipalstan albumiin ja näin saanut kuvan pienennettyä "samaan hintaan", sen jälkeen pienennetyn kuvan olen laittanut kuvapankkiin ja linkittänyt ulkomaille. Jos kuvien linkittäminen onnistuisi, olisiko offipalstan ylläpito pahoillaan mahdollisesti lisääntyneestä ulkomaanliikenteestä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaistaa saa kaupasta, ei olla pahoillaan. Hotlinkkaaminen on tahallaan sallittu ps.comista/offipalstalta.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mie oon vielä "vanhasta muistista" pienentäny ja pakannu kuvat valmiiksi. Ku en oo ulkomaille juurikaan ruukannu linkitellä, niin en oo pitäny kuvia muualla ku palstalla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rajoituksia rakenteluun | Rojota | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2004 19:29 |