![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Se puistaminen on niin kauhea, ettei sitä vaan voi ajaa sen vauhdin yli, se ei oo mikään henkilöauton pieni vipatus, vaan ratti rupeaa vatkamaan melkeen puolta kierrosta puolelta toiselle ja semmosta vauhtia, että saa melkonen john holmes olla, joka siitä kiinni pitää
![]()
|
||||
|
||||
![]() vapiseminen
En lukenut koko viestiketjua läpi, mutta olet varmaan tarkistanut että kaikki helat/puslat on ehjiä?!
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun autossa ratti rupee liikkumaan vaan vähän sivusunnassa, kun ajaa noin 50km/h, mutta kun kattoo ikkunasta ulos, niin eturengas rupee heilumaan varmasti 5cm sivusuunnassa, ja ei loppuu ennen kun pysähtyy autoa, mutta sitten taas maantiellä ei mitään ongelmia.. Ja pyöränlaakerit on kiristetty, ja kallisktuksenvakaaja on laitettu kiinni, ja myöskin ohjausiskari on laitettu, mutta ei auttanut.. Mutta tosiaan, mun auto ei ole mikään citymaasturi, eli niin kauan kun se toimii maastossa ja maantiellä, se ei haittaa niin paljon..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
åhå! tänään sain ajolupaa yks metsäomistajasta! mä meen ajamaan joskus lauantai päivä/ilta
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä voisin tulla myöskin ajaamaan..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
soitan huomenna milloin menemme
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Googleen vaan hakusana "death wobble" ja eikun opiskelemaan.Tosin aloittaa voi myös ihan Offipalstan haulla samalla hakusanalla. Tuo edellinen kuvaus on todella klassinen esimerkki ilmiöstä.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
On tainnut vettä tulla sielläkin päin, on meinaa kuraset kyljet blatzerissa....
|
|
||||
|
||||
![]()
Näytii olevan vähän märkä, juu..
![]() Onko kukaan menossa Pietarsaaren-Kokkolan ympäristössä ajamaan ensi viikonloppuna? Olen menossa mökille Kruunupyyhyn Rangella (jos vaan kestää siihen asti) ja tietysti ajattelin mennä ajamaan vähän maastoa samalla (olis pikkusen turhaa ajaa Range sinne asti jos meinaa vaan maantietä ajaa.. ![]() En tiedä paikkoja niin hyvin, olen enduropyörällä siellä ajanut joskus muttei tuu heti mieleen mihin mentäis autolla, eli jos joku kiinnostais tulla näyttämään vähän paikkoja olis kyllä kivaa. Ja ainahan on hauskempi ajaa porukalla kun yksin. |
|
||||
|
||||
![]()
voin kyllä näyttää paikkoja mutta ei paljon ajeta itte kun ei ole etuperä vielä kunnossa
|
|
||||
|
||||
![]()
Jo, voimme mennä ajamaan, jos sanotaan vaikka sunnuntaina n. 11.30 Pietarsaaren torilta ja vaikka Sunbyn monttu ensin ja sieltä jatketaan...
|
|
||||
|
||||
![]()
mulle ei sopii sunnuntaina
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos mennään lauantaina niin sopii mulle 14 jälkeen.
|
|
||||
|
||||
![]()
se sopii mulle, ei oo mitään muuta tekemistä viikonloppuna paitsi juoda olut
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
sopii mulle. eli klo14 pietarsaaren torilla?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jo 14.00 Pietarsaaren torilla, kaikki mukaan!
|
|
||||
|
||||
![]()
Sundbyn monttusta vois vaikka jatkaa sinne kovjokiin, harjavaltaan, sinnepäin mihin nutti kävi ajaamassa..
|
|
||||
|
||||
![]()
Nonii nyt ois taas jotain saatu aikaseksi!
Eli dobinnsonit on saatu alle. Alkaa nuo 35" renkaat näyttää jo pieniltä... |
|
||||
|
||||
![]()
se olis nuo mun 40" nyt vaan alla
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Heh ei mulla oo rahaa ostaa niitä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mahtuuko 44" renkaat oikeesti mun auton alla?
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sain viime viikonlopulla asennettu uusi etukardaani, mutta sitten rupesi automaatiinapalukko temppuilemaan, onneksi oli käytetty varanapalukko..
No ajattelin tällä pari päivä sitten että pitäis käydä kokeilemaan että jos auto nyt toimii, ja niin mä kävin, ja kerkesin ajaa tunnin verran ennen kun takakardaani meni paskaksi, ristikko poikki, ja jouduin ajaa pois metsästä etuvetolla, tilasin tietysti heti uudet osat, ja täänän tuli, mutta kun tänä iltana piti kasata että sais se auto ajokuntoon huomiseen, oli väärä ristikko! että semmosta tällä kertaa.. |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |