![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Älä nyt kovin montaa burnoutia tee niillä renkailla....! Eikös me sovittu jo niitten kaupoista??
|
|
||||
|
||||
![]()
nonii nyt kunnon välitys tuli paikalla
![]() vanha pinioni vasemmalle ja uusi oikealle uus hammaslauta asennettu ja laakerit pressattu paikalla uus laakeri pressattu piniooniin sitten kaikki muut osat ja laakerit paikalla pinioni mutterin vetoasennus ![]() ja valmis |
|
||||
|
||||
![]()
sitten tuli vielä uusia osia
![]() simpukka ja hydrauliikka ohjausjäädytin ja uus u-pultit+2"korotuspalat 14BFF:ille ja uus vanteet ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
vanha ventiilireikä kiinni ja uus reikä porattu
|
|
||||
|
||||
![]()
Mistä hommasit ton ohjauksen jäähyn? Mitä makso?
|
||||
|
||||
![]()
summitracingistä ja maksoi 30dollar+rahti+alv+tulli...en tiedä mitä loppusumma tuli, kuin oli paljon osia samalla paketilla
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
nyt olen saanut kaks renkaita venelle...nyt on vaan "pikkusen" rälläkke työtä vielä
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jatketaan näitä mistä ostit kysymyksiä
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
eikö teilläpäin liiku poliisia ollenkaan vai meinaatko noilla tsl:lillä ajella??
|
|
|||
|
|||
![]()
Vetähään Porissakin yksi 15" korotetulla Suburbanilla 44x18.5 TSL:lät alla...
http://kuvablogi.com/nayta/1367723/ |
|
||||
|
||||
![]()
mun auto on käyttöauto, ja on käytössä joka päivää... ja poliisit on varmasti tärkeämpi tekemistä kuin pysäyttää maasturit.
|
|
||||
|
||||
![]()
no rupeehan blazerikin näyttään hyvältä kun taas isompaa rengasta ja osaa menee paikalleen.
kyllä tuloo hyvä...... ![]() itelläkin jo chevy ajossa.. keula vielä puuttuu ja turvakaaret pitäs keretä tekeen,mut talo remontti hijastaa auton laittoa... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ei oo vielä käyty konttorilla, mut tarkoitus mennä tekeen (koittaan) muutos katsatusta kun saa kaikki valmiiksi....
kuviakin laitan joku kerta kun muistan kameran ottaa keskustaa. muutin entisestä paikasta 18km korpeen ni on niin hias netti ettei jaksa oottaa kuvien lataamista... mut mestsään pääse heti tallin ovelta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
44" renkaat asennettu vanteelle...mun miellestä ne on aika isot
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tänään sain taas jotain tehny...välitykset 4,56:1 paikalla 14BFF akselille
![]() Ensiks kaikki paska poistettu sitten pinioni paikalla ja murikka paikalla ja perussäädetty sitten tiukkasäädetin pitäs olla semmonen dial indicator valitettavasti tuli niin pimeä mun avo-autotallissa että en sain ne kunnollisesti säädetty, mutta backlash oli 0,000-->0,005 (sa olla 0,003-0,12 mutta paras jos on 0,005-0,008) ja se ei saa olla ennemmän ero kuin 0,002 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
onko sulla tuumakello vai kuinka... kun toi välys on sitten sen 0,003-0,012 tuumaa eli 0,075- 0,30 mm ja mielellään siis 0,13-0,20...
mulla tuli ittelle 0,19-0,21 välys, jostain syystä on pari satasta heittoa vähän riippuen miltä kohtaa lautaspyörää katsoo, ei oo ennen tommsota perää ollitkaan että pienikin välyksen muutos vie kosketuksen aivan äärilaitaan hammasta ja joutu todella monta kertaa kokeileen ja vaihtaan pinjonin shimmiä että sai nätin kosketuksen, tosin sitte kun se oli kohdallaan niin tulos oli paras mitä koskaan olen itse tehtynä saanut aikaan... |
|
||||
|
||||
![]()
juuu, on se tuumakello...täytyy kattoa joku muu kerta tuo kun oo ennemmän aika...meni nii nopeasti että nuo numerot on varmasti eriä ens kertaa
|
|
||||
|
||||
![]()
Saat lainata mulle tuota härveliä!
|
|
||||
|
||||
![]()
nonii...välitys on nyt kunnollisesti säädetty...vika oli se että olin laittanut liian paljon kierreliima (?) lautauspyörän pultit, ja liima oli menny -pyörän ja murikkan välissä...uskomatonta mutta siellä ne 0,002" oli.
tänään sain vielä enemmän osia, nyt crossover ohjaus tuli ja yks jarrusylinteri 14bff akselille. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mikä akselille sopivalle nuo crossover osat?
|
|
||||
|
||||
![]()
tuo kuuluu dana60
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|