![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() minulla ainakin mahtui muuten pyörimään moitteetta, mutta riippuen vanteesta ottaa runkoon kiinni.. Ainakin omassa raapi runkoon, kun käänsi tappiin asti
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mahtuu ainakin 5.5" mankuloilla oikein että väärinpäin...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs ihmettä te olette tehneet, joilla mahtuu SJ413:ssa 235:t pyöriin.
Itselläni ei mahdu, vaan ottaa lehtijouseen kiinni kun kääntää rattia. Ei tarvitse edes kääntää tappiin asti. Eilen alkoi todella häiritä kun piti peräkärryllä peruutella ja ahtaassa tilassa kääntää (Tuolla mahdotonta, mutta käyttöautolla ei olis ollut mitään ongelmaa) puita hakiessa... Etupuskurin kiinnikkeestä on kulma jouduttu ottamaan pois, samoin rengaskotelon takaosaa vähän lekalla painamaan lyttyyn, jottei joustoissa ottaisi. Alusta on ihan vakio ja renkaat Insa Sahara 235/75/15 vakio vanteilla. Auto on v87 SJ413 (tai Samurai?) ja vieläpä pitkä malli. Auttaako tuohon nyt mitkään korotukset, kun tuo ottaa lehtijousiin kiinni? Vai pitääkö vaan nyt hommata sitten pienemmät renkaat... Pitäiskö tuohon tilata jotku spacerit ebaysta... Auttaisko ne? (taitaa olla katulaittomat?) |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Levittävämmillä vanteilla, spacereilla, tai sitten kääntyvyyttä hiukan rajoittamalla tuosta selviää.
Vaikka muistelisin että itsellä ei ainakaan vakiovanteilla ja 235/75 kumeilla kyllä ota kiinni mihinkään...
__________________
-Pauli- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Sekin kannattaa huomioida, että eri valmistajien 235/75-15 -renkaat on aika eri kokoisia, vaikka kyljessä sama teksti pönöttääkin.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() käyks leimalle
Kelpaako leimalle toi vakio 5,5 vanne, oon jostain saanu päähäni et 235 vaatis levemmän vanteen?
Lisäks kiinnostais et riittääks sen puskurikiinnikkeen muotoilu vai pitääks koko puskuri poistaa? Mites sitä kääntymistä kuuluu rajottaa, jos siis tarvetta ois?(vamrmaan tyhmä kysymys mut kun ei tajuu näistä mitään vielä ![]() Itellä Suzukissa(410) alla 215 BFG AT kummit, ne ainakin pelittää hyvin, mene "iloisesti" maantiellä...ajan tolla työmatkoja ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Rajoitus tapahtuu yhdellä kääntökuulan huopatiivisteen pulteista akselin takapuolella. Kääntelet renkaita niin huomaat kyllä mihin se stoppaa. Siihen pultin alle voi ilmeisesti laittaa prikkojakin, mutta itse olen hitsannut siihen pultin kantaan pikkuisen jatkoa.
__________________
-Pauli- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty SUZUKI SJ413 LWB x 2,5 | LaaLaa | O/M/V Ajoneuvot | 26 | 18.07.2008 09:11 |
suzuki sj413 rengastus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.07.2008 21:50 |
suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |