![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Muistaakseni "nikillä Samsonite" oli joku putken taivutus vekotin.
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mites, joko oot käyny ISOA kattomassa? Kuljetus kalustosta sen verran että ilmeisesti viikot "firman"ajossa ja viikonloput käytössä... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eipä oo tullu ikinä puhetta onko Sampalla putkitunkkia, Vepelellä on ainakin liisinki peli tallilla ja varmasti saadaan järjestymään toinenkin jos ei sillä onnistu siun putket.
Tunge povitasku täyteen rahaa, niin puretaan siule tankki ja penkit...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#5
|
||||
|
||||
![]() Museokapine
Kyllä täältä jonniimoinen taivistelija löytyy jos tarvetta on.
![]() ![]() Ja woima riittää takuulla. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Pientä puuhastelua
Nyt olisi lattia kohtuu yhtenäinen, varmaan jonkin laiset veden poisto röörit täytyy askarrella.
Kuljettajan puoleinen lattia(musta) on hapotettu, fertanilla. Väri uupuu siis vielä. Ootellaan penkkien saapumista, penkeiksi tuleekin muovi pulkat. Ei niin herkät kosteudelle, tai jotain. Turvakaarien kanssa on tullut pähkäiltyä, aihetta on käsitelty täällä: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=52565 Etukaarien linja tulis tuosta, rasia poralla mentiin läpi. Altahan tuli vielä lisää peltiä vastaan, mutta rasia poralla(vai onko se nyt reikä saha)läpi myös siintä. Sit alkoi kaarien taivistelu, ekaa kertaa mokoman härvelin kimpussa aiheutti pientä pään vaivaa. Materiaali kaarissa: 48.3mm vesijohtoputkea 3.2mm seinämällä, Virbon mustaa raaka putkea. Etu kaaret kulkis nyt noin: Sitten vielä sivu profiilia: Onko etukaarien lopullinen paikka tuossa, vai tuleeko lähtö kokonaan ulkopuoliseksi...Muuten homma olisi aivan selvää mutta tuolla etu kotelon sisällä kiinnetys lapun hitsaus vähän arveluttaa. Sitten alkoi mietityttämään katon reijittäminen, pääkaari läpi tai etukaaret läpi...hmm,miksi ei sitten tekisi suoraan vähän isompaa reikää...teippi rulla käteen ja... Pistosaha lauloi hetken ja loppu tuloksena. Hyviä ideoita leikkaus linjojen siistimiseksi ei oikein löytynyt, niin sujautin sinne tollaisen pikku profiiliin. Kylki pelteihin porailin kasin reikiä joista heppaamalla profiili kiinne peltien väliin. Nyt pitäisi sitten joko hitsata profiili kylkipelteihin kiinne tai sitten kivaa pikku puuhastelua koritinan kanssa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Etukaaret menee tosi nätisti noin.
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Loppu tulosta innolla odotellen...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ-60 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 66 | 21.09.2009 14:32 |
RJ-70 projektia | jampeli | Maasturiprojektit | 30 | 14.11.2007 20:07 |
HJ projektia | -roadwarrior- | Maasturiprojektit | 2 | 24.09.2007 19:20 |
Suzuki SJ410 projektia vuodelle 2007 | JSJ | Maasturiprojektit | 13 | 07.05.2007 05:18 |
Projektia vailla | ananas | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 21.04.2005 19:46 |