![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() itse lähtisin tosta tulpasta liikkelle,ja olla tarkka siitä että tulee oikea lämpöarvoltaan,nuo koneet voi olla tosi ronkeleita tulppien kanssa jos on hieman väärä lämpöarvo,kaverilla oli ktm:ssä vähä saman tyylisiä ongelmia ja sitten kun kuumana sammutti niin tulppa useimmiten hajos kokonaan,kunnes löyty oikeen tulppa sen jälkee rok rok.
Viimeksi muokannut diakka : 13.07.2008 10:53 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
ja putsari kans kuriin, jollei oo ei toimi, jos on tukossa ei toimi
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kato tulpanhattu kans. Ne pakkaa välillä temppuilemaan uudemmissakin.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Virtapää, magneeton vauhtipyörä "irti", ilmansuodin tukossa, paskatulppa (vaikka uusikin) jne.
Mikä pyörä, paljon ajettu, mikä vuosim? Lisää infoo.... Tollasten 2t 125 crossien huolto-ohjemat kohtuullisen rasittavia. Kun viellä joskus 15 vuotta (ja kiloa) sitten ajelin kisaa niin silloin sylinteri auki joka 10 tunnin välein. 10h ->männän rengas, 20h mäntä+rengas+tappi+laakeri, 3h öljyt, 1-2krt vuodessa etu ja taka iskarit paloiksi, ilman suodatin joka ajon jälkee (talvella ei ihan aina) jne. kaikkea ei voi muistaa. -sami- |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ekana ainakin vaihtaisin tulpan uuteen vaikka näyttäiskin hyvältä.
Sit putsaisin ilmanputsarin Ropottaako muuten kaasu pohjassakin vai ainoastaan silllon kun oot ajanu hetken hiljaa? Kun seosruuvista saa säädettyä seoksia pienellä kaasulla jos sieltä johtuu se ropotus... Ja se mäntähomma on melkeen sellanen että jos siihen vielä saat jostain uuden männän hommattua niin kannattaa vaihtaa. Kun ainakin uudemmissa peleissä alkaa huomata jo 50 tunnin ajon jälkeen et alkaa voima hävitä. Viimeksi muokannut -Epeli : 14.07.2008 10:08 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs se crossipyörissä männänvaihtoväli olikaan...?
Ei enää muista, mutta verrattain tiuhaan niitä sai vaihtaa. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
"tavallisilla" männillä 40-50 tuntia ja takomännillä 80 tuntia noin ulkomuistista.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ-413 käyntihäiriö | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.03.2009 07:00 |
Volvo B18 käyntihäiriö ? ? ? | Reetu | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 18.03.2008 13:42 |
rj:n käyntihäiriö?? | ärjy | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.07.2007 10:57 |
Käyntihäiriö izusu 3.1 td | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.06.2007 20:02 |
Corvette 86 käyntihäiriö | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 08.07.2003 23:02 |