Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.07.2008, 10:50
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

itse lähtisin tosta tulpasta liikkelle,ja olla tarkka siitä että tulee oikea lämpöarvoltaan,nuo koneet voi olla tosi ronkeleita tulppien kanssa jos on hieman väärä lämpöarvo,kaverilla oli ktm:ssä vähä saman tyylisiä ongelmia ja sitten kun kuumana sammutti niin tulppa useimmiten hajos kokonaan,kunnes löyty oikeen tulppa sen jälkee rok rok.


Viimeksi muokannut diakka : 13.07.2008 10:53
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.07.2008, 15:22
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

ja putsari kans kuriin, jollei oo ei toimi, jos on tukossa ei toimi
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.07.2008, 17:24
vimakuus:n Avatar
vimakuus vimakuus ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 359
Perusasetus

Kato tulpanhattu kans. Ne pakkaa välillä temppuilemaan uudemmissakin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.07.2008, 09:32
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Virtapää, magneeton vauhtipyörä "irti", ilmansuodin tukossa, paskatulppa (vaikka uusikin) jne.

Mikä pyörä, paljon ajettu, mikä vuosim? Lisää infoo....

Tollasten 2t 125 crossien huolto-ohjemat kohtuullisen rasittavia. Kun viellä joskus 15 vuotta (ja kiloa) sitten ajelin kisaa niin silloin sylinteri auki joka 10 tunnin välein. 10h ->männän rengas, 20h mäntä+rengas+tappi+laakeri, 3h öljyt, 1-2krt vuodessa etu ja taka iskarit paloiksi, ilman suodatin joka ajon jälkee (talvella ei ihan aina) jne. kaikkea ei voi muistaa.

-sami-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.07.2008, 10:01
-Epeli -Epeli ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Mynämäki, Finland.
Viestit: 636
Perusasetus

Ekana ainakin vaihtaisin tulpan uuteen vaikka näyttäiskin hyvältä.

Sit putsaisin ilmanputsarin

Ropottaako muuten kaasu pohjassakin vai ainoastaan silllon kun oot ajanu hetken hiljaa?

Kun seosruuvista saa säädettyä seoksia pienellä kaasulla jos sieltä johtuu se ropotus...

Ja se mäntähomma on melkeen sellanen että jos siihen vielä saat jostain uuden männän hommattua niin kannattaa vaihtaa. Kun ainakin uudemmissa peleissä alkaa huomata jo 50 tunnin ajon jälkeen et alkaa voima hävitä.

Viimeksi muokannut -Epeli : 14.07.2008 10:08
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.07.2008, 10:54
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Mikäs se crossipyörissä männänvaihtoväli olikaan...?
Ei enää muista, mutta verrattain tiuhaan niitä sai vaihtaa.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.07.2008, 15:55
-Epeli -Epeli ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Mynämäki, Finland.
Viestit: 636
Perusasetus

"tavallisilla" männillä 40-50 tuntia ja takomännillä 80 tuntia noin ulkomuistista.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ-413 käyntihäiriö Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 11 30.03.2009 07:00
Volvo B18 käyntihäiriö ? ? ? Reetu Tekniikka & Jutustelu 12 18.03.2008 13:42
rj:n käyntihäiriö?? ärjy Tekniikka & Jutustelu 1 03.07.2007 10:57
Käyntihäiriö izusu 3.1 td Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 0 17.06.2007 20:02
Corvette 86 käyntihäiriö Vuosimallit 1984-1996 10 08.07.2003 23:02


Sivu luotu: 01:52 (GMT +2).