![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() no oma kokemus osittaa että 2k useimmiten parempi. en kiellä etteikä nuo laatu automaalien pohjamaalit olisi hyviä, mutta kun tiedän että kymenet museoautojakin rakentavat käyttävät inertaa pohjamaalina.hinta laatu on todella hyvä. itsekkin useamman tuhannen litraa maalia ruiskun läpi pitäneenä olen enemän 2k maalin pohjilla. jos oikesti aikomus tehdä kunnolla niin miks ei hiukan enemmän nää vaivaa,kuitenkin haluat hyvän tehdä kun kyselet?muuten suihkisit sprytä. useimiten 2k maali on parempaa.mutta tämä on vaan mielipide. eri asia jos käyttää fillereinä jotain muuta,itse suosin lesonal primer filleriä, mikä on 1K. mutta tarkotus onkin täyttää vaan pienen naarmut yms. edit: ja mitä ikinä teettekin niin EI zinkki sprytä. koeesti lohkee maali sen päältä ei hyviä kokemuksia. eli tästä voi päätellä että itse suosin kakkosta ![]()
Viimeksi muokannut tjl : 08.07.2008 19:16 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo tuo onkin karvaasti koettu. Ei pysynyt maali sinkki sprayn päällä. On tuo etch primer varmasti sitä parempaa...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pohjamaali alumiinille | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 14.05.2013 22:11 |