Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 07.07.2008, 08:21
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti

Onkohan niitä Nallen sarjakuvia jo niin paljon, että niistä joku voisi julkaista albuumin. Onhan ne niin hauskoja ja kun niissä on ripaus tosieläämääkin...


nyybinä (taas) myllis
Ei niitä ihan albumillista taida vielä olla... Tai no, onhan niitä pienempiä albumeita

Tarkoitus on jotain väsätä, mutta kun tuo aika ja inspiraatio vaan aina sillointällöin antavat odotella itseään. Sellainen isompi tekele olis suunnitteilla. Saa vaan nähdä, minä vuonna tuo valmistuu..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4x4-magazine Chit-Chat 4 27.06.2006 17:30
Hot magazine Juniori83 Chit-Chat 1 24.07.2005 17:38
4x4 Magazine Klasu Tekniikka & Jutustelu 3 14.02.2005 14:58
4x4-magazine MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 7 25.01.2005 22:11
4x4 Magazine 5/04 mikjus Tekniikka & Jutustelu 63 11.11.2004 14:48


Sivu luotu: 01:25 (GMT +2).