Eli ensimmäisenä kävin autos ulkopinnat läpi, hioin ruostekohdat puhtaiksi, vedin 2 kerrosta sinkkiä ja ylimaalasin paukkupullolla. Ei mitään hirveän siistiä jälkeä mutta pysähtyipä ruostuminen ja kivempi silti katsella.
Seuraavaksi piti tarttua alustan kimppuun. Kävin läpi koko pohjan ja aina vaan tuntui löytyvän lisää mätiä kohtia. Purin sisustoja, tankin irroitin (tietenkin katkesi joka pultti) ja siirtoajoa varten tein lasoli purkista kaasarin viereen "tankin".
Siinä sitä sitten hitsailtiin koko auto läpi jonka jälkeen saikin viettää kiitettävästi tunteja rälläkän sekä teräsharjan kanssa huonoa massaa ja ruostetta hiotessa auton alla. semn jhälkeen sinkkiä ja kotelonsuoja-ainetta sai muutaman päivän luttailla saumoihin ja muualle pohjaan ja lopuksi tectyyli alustamassat päälle. Etuseiniin tarvitsi sisälle laittaa saumoihin saumamassaa kun jostain sauman välistä tuli pestessä vettä lattialle. Helmat tehtin myös uusiksi ja saas nähdä kauanko pysyy muodoissaan. Pahasti ruostuneista ovien alareunositakin tuli lähes uuden veroiset (vaikka näytti toivottomalta aluksi).
Viimeksi muokannut Kirk : 06.07.2008 00:15
|