![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Mä en tarvitse laitta turbo kun 6,2 dieselissä on samat tehot ja väännöt vakiona kun sun turbokonessa on nyt..
Ja kun ei ole tarkoitus ajaa kiihdytyskilapilua.. Rupee mäkin kohta naurattaa, kun jotkut ottaa tämä niin vakavasti.. ![]() Viimeksi muokannut jonas_k : 02.07.2008 15:04 |
|
||||
|
||||
![]()
Sitäpaitsi jos ootte huomannu ni mun ajotyyli ei oo tosiaankaan ollu sieltä rauhallisimmasta päästä. greensj ainakin on huomannu sen! ihme että kesti näin kauan. riippuu aikapaljon myös kuskista että mitä menee rikki ja millon. ku mulla on sellanen ajotyyli että jos hajoo jotai ni sit hajoo.
|
|
||||
|
||||
![]()
hehh joo ja painoa ei oo ku 1500kiloo enemmän
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jonas mä tarkoitin vaan että jos meidän autot viritetään samassa suhteessa. en tarkottanut että sun täytyy laittaa turbo sinne. Kyllä ladastakin hajoo paikat jos laittaa v8 pellin alle ja 50" renkaat.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sitä mä sanoin alunperin tässä, että kun toyota joutuu virittää niin paljon, ne ei kestää parempi kun joku muu!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ne muutkaan viritettynä kestä yhtään sen paremmin!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos otat se ykkönen pois niin se on lähemäks
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olet oikeassa!
Siksi kanattaa ajaa semoisella autolla joka ei tarvitse virittä niin paljon.. |
|
||||
|
||||
![]()
oot kyllä 1 jos ajat blazerilläs 2 vuotta etkä tee mitään muutoksia siihen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ne muutkosia mikä mä teen, on ne korotusksia mikä mä teen nyt että saan pyörät mahtumaan, sen jälkeen teen ainostaan korjauksia.. (Autoni on jo seissyt liaan kauan tallissa)
Viimeksi muokannut jonas_k : 02.07.2008 15:33 |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä sua rupe vituttaa tehonpuute kun lyöt ne 42" renkaat alle. tarpeeks iso mutamonttu ni ei enää ees pyöri ne renkaat.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pitää vaihtaa välitykset jos ei jaksaa pyörittää..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitä paskanjauhaaminen tästä palstasta on tullut??? Enkä aio kommentoida mitään muuta kun LOPETA HYVÄN SÄÄN AIKANA JA SILLÄ SIISTI !!!
|
|
||||
|
||||
![]()
tilaa heti ---> ostoskoriin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nonii ois tulossa uudet (kevyemmät välitykset) kun suomesta alkuperäinen välitys ois maksanu 600e ja summitilta saan n. 240e eteen ja taakse uudet välit. alkuperäiset on 3.91:1 ja nää uudet ois 4.88:1 aika lähelle vakiovälejä 35" renkailla
![]() http://store.summitracing.com/partde...art=SAG-T75488 http://store.summitracing.com/partde...art=SAG-T80488 |
|
||||
|
||||
![]()
Saa nähdä jos mä saa tehdä sama homma kun mä laitan ne 42" alle, kun mulla on nyt jotain 3.07:1 välitykset paikalla..
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
kun nyt sais auto ajokuntoon taas, tekis kyllä mieli päästä ajelemaan..
![]() Vai mitä pojat? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
niin no mulla taas menee hetki. enkä jaksa takavedolla tulla ku menee vaan hermot
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuli eilen perä kasattu,
![]() uudet iskarikinnitykset, tankki paikalleen ja tommoista pientä homma olis vielä laittamatta.. Jouni: meinaatko tehdä joitain muuta autollesi samalla vai? Viimeksi muokannut jonas_k : 06.07.2008 13:51 |
|
||||
|
||||
![]()
Muuten tämmönen korinkorotus tuli
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kävin tänään sevy plejsäri cruising tytärin kanssa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
perä paikalla ja kasattu
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jounin auto vakiorenkaat takana...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mun auto on nyt edessä vakiorenkaat ja takana kunnon offroadrenkaat
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kaikki vakiorenkaat
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |