Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 02.07.2008, 11:24
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Jos auto palvelee pääosin käyttöautona, niin ihan pirteän vehkeen siitä saa,
kun turbottaa sen alkuperäisen SD33 koneen.
Järki päässä kun ajaa, niin kyllä pätkän alkuperäinen tekniikka kestää sellaisenaankin.
Kytkin on ehkä ainoa, joka alkaa luistamaan yli 0.8barin ahtopaineilla.
Käyttöauto ei välttämättä tarvitse edes sitä välijäähdytintä tuolla 0.8barin paineella,
kunhan muistaa konetta kurmuuttaessaan seurata niitä moottorin lämpöjä.

Hardcore/venäjän safari -offiautoon kannattaa sitten vaihtaa sitä järeämpää tekniikkaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään M:Pätkä patrolli PatrolAss O/M/V Ajoneuvot 2 18.06.2008 22:34
M: Pätkä patrolli MYYTY patikka O/M/V Ajoneuvot 3 22.08.2007 17:30
M: Pätkä Patrolli -81 varaosiksi O/M/V Ajoneuvot 11 08.04.2006 18:56
M:Patrolli pätkä paku Humu O/M/V Muut 8 05.10.2004 18:36
M:Pätkä Paketti Patrolli Rabarberg O/M/V Muut 0 12.04.2004 15:24


Sivu luotu: 21:28 (GMT +2).