Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.06.2008, 21:39
Kirk Kirk ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.06
Sijainti: pirkanmaa
Viestit: 58
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Yleensä susukeissa vettä tulee sisälle ilmanottokanavan kautta, eikä niinkään mistään saumoista...
ei mutta pesin auton hitsauksen jälkeen ensimmäistä kertaa ja auto ollut tallissa koko kesän kuivassa ja lokarien huuhtelun jälkeen vesi seisoi lattialla. No nyt on kuitenkin saumamassaa jokavälissä maan perusteellisesti niin ei pitäis enää tulla sisälle mistään. Tosin varma ei voi olla kun aika hyvät hitsaussaumat mutta niin täytyy tuo ilmanottokin tarkistaa..

Mutta kukaan osaisi auttaa käyntiongelmaan ?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.08.2008, 22:25
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kuinka paljon tuon toisen kurkun läpän pitäisi aueta?
Kun kokeilimme omasta Samuraistani, niin toinen kurkku aukeni vain todella vähän (joitain millejä). Pienillä kierroksilla ei käytännössä mitenkään vaikka painoi kaasun pohjaan, vasta 6000rpm alkoi rakoilua tapahtua. Ja kierrosten nousuvauhti kasvoi heti, kun toinen kurkku vähän aukeni.

Onko siis kaasarissa jotain vikaa ja mitä sille voisi tehdä, vai kuuluuko toisen kurkun läpän auetakin vain noin vähän?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.08.2008, 19:35
velsku velsku ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 18.08.08
Sijainti: Revonlahti
Viestit: 19
Perusasetus

Eikö kukaan osaa vastata ylläolevaan kysymykseen?
Jos joku voisi käydä katsomassa ja antaa vastauksen, niin ei tarvitsisi palstalaisten alkaa mittailemaan alipainepumpun kanssa kaasuttimensa toimintaa, vaan saisivat suoraan tuosta jotain viitteitä että toimiiko vai ei.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.08.2008, 20:02
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Toisioläpän toimintaa ei äkkimuistelolta pysty paikallaan kaasuttamalla tarkastamaan, vaan pitää olla kuormaa koneessa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.08.2008, 22:01
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Toisioläpän toimintaa ei äkkimuistelolta pysty paikallaan kaasuttamalla tarkastamaan, vaan pitää olla kuormaa koneessa.
Noin eli jos oikein muistan se aukeaa alipaineen vaikutuksesta kun kaasua on painettu rittävästi ja kuormitusta on riittävästi.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.08.2008, 11:19
velsku velsku ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 18.08.08
Sijainti: Revonlahti
Viestit: 19
Perusasetus

Ok. Eli voisi siis päätellä, että aukeaa se toinen kurkku koska se vähän jo ilman kuormaakin paikallaan ollessa jo rakoilee.
Kiitos tiedoista.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.10.2008, 14:46
Kirk Kirk ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.06
Sijainti: pirkanmaa
Viestit: 58
Perusasetus

Meneekö tuo Weber 32/32 DIR kaasari ihan suoraan SJ413 ?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: SUZUKI SJ413 SAMURAI -91 mrtapsa O/M/V Ajoneuvot 1 03.09.2007 08:01
m.suzuki sj413 samurai vm.92 methäman O/M/V Ajoneuvot 4 25.08.2006 15:12
m.suzuki sj413 samurai vm.92 methäman O/M/V Ajoneuvot 0 22.05.2006 15:34
O: Suzuki SJ413/Samurai jakolaatikko LaaLaa O/M/V Muut 0 02.09.2004 08:47
M: Suzuki Samurai SJ413 O/M/V Muut 7 18.05.2004 17:39


Sivu luotu: 08:36 (GMT +2).