![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Harjoteltu on, lujarit tehtiin käytettävissä olevan materiaalin mukaan joten tuli käytettyä hieman eksoottisia mitoituksia. Itellä hinta pompsahti siinä vaiheessa kun kärry ei mahtunutkaan sinkkialtaaseen kertakastolla, oli 9 cm liian leveä... Jos meinaa sinkata niin kannattaa varmistaa pannun syvyys etukäteen. Laidoissa pitäs olla jäykistyspokkaus tai useampi, sinkkauksen jälkeen laidat aaltoili. Sidontakoukkuja tuli laitettua aivan liian vähän vaikka muka laitoin tarpeeksi. Olis pitäny oikeasti tuplata niitten määrä. Laitalukot kannattaa laittaa heti kerralla kunnolliset. Nykysin vissiin aisa pitää olla tehastekonen, oman kärryn tein silloin kun omavalmisteaisa kelpasi. Toinen kärry olis varmasti ekaa parempi... mutta helpoimmalla pääsee jos sopivan kokoinen löytyy markkinoilta, Saksan hinnat ei pahoilta näytä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kannattanee lukaista nämä läpi:
O1 ja O2 –luokan keskiakseliperävaunun vetoaisa: http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/D7278...7_vetoaisa.pdf Liite: esimerkkejä vetoaisoista: http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/17D4D...etoaisasta.pdf Aisojahan saa esim. Teohydraulista: http://www.teohydrauli.fi/web_kauppa...ist&m_group=14 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jarrullisen peräkärryn paino rek otteessa.. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 27.11.2015 21:28 |
soa tekeminen | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.07.2007 22:44 | |
Itsensä naurun alaiseksi tekeminen | jallu80 | Chit-Chat | 19 | 15.01.2006 21:10 |
M : Rekka Roi-Hki--Roi 2-3.1.2006 kärryn kera | finvalp | O/M/V Muut | 7 | 19.12.2005 10:19 |
Virtakiskon tekeminen? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.01.2005 20:44 |