Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 26.06.2008, 14:23
ZwA ZwA ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Pietarsaari, Pohjanmaa
Viestit: 92
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ariman Näytä viesti
Ylätukivarsien alapuolella on kumitopparit, kun varsi on siinä kiinni niin se ei ylemmä nouse. Silloin joustot on vain puristus suuntaan (=olemattomat).
Jos keulaan tarvit korotusta niin SDORIn palikat on paljon fiksumpi ratkaisu, niillä saa hiukan lisää joustojakin. 1" palikalla riittää vakioiskaritkin.

Jos noita sauvoja kääntelet niin kevennä tunkilla suurin paino pois, kestää jengat pidempään .

Selvä. Pitäis tarkista ne topparit sitten.
Voinko käyttä ne vakio iskarit ollenka jos osta se 38mm korotuspalat tosta CROS4WD liikestä? Onko muuten Dobinson iskarit pitempi kun vakio? Tai mikä ois sopiva iskari siihen korotus pala ilman tuo iskarin alempi kiinitys siirtäminen?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: hilux Mhilux O/M/V Ajoneuvot 2 20.08.2007 15:57
Fysiikan ja kemia kysymykset A-P Chit-Chat 19 25.02.2006 14:14
O: hilux 4x4 81-88 O/M/V Muut 22 28.06.2005 22:12
kysymykset bono Jokes 0 11.03.2003 18:48
UKK eli Usein Kysytyt Kysymykset Hannu Bees & Honey 0 20.02.2002 15:53


Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).