![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jaaa että etu akselin erot. No takana on ainakin ne tiivisteet eri paikoissa, eli vanha murikan juuressa ja uudemmassa putken toinen pää. Ja onhan niissä taka-aksuloissa ulkoista eroakin, mutta etu akselosat, ei nyt ole muistikuviloita. Mutta kyllä niiden välityste ja murikoidenkin pitäs kait käydä keskenään vielä näissä 460 sarjalaisissa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| G-mesen W460-W461-W463 tekniset/voimansiirro erot? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.03.2008 22:06 |
| ennen/jälkeen | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.08.2007 15:48 |
| MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 8 | 06.01.2007 19:41 |
| SJ410 ja SJ413 etuakselin erot | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 25.10.2006 07:15 |
| Rosteriputkisto jeeppiin ennen ja jälkeen video | samisami2 | Chit-Chat | 2 | 18.11.2005 18:37 |