Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.06.2008, 07:16
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Exclamation

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Lasikuitukittiä pystyy "hidastamaan/notkistamaan" ihan normi lasikuitu hartsilla+kovetteella.

Eli ota valmiiksi hartsia ja kovetetta pikku purkkiin,sitte sotket pakkelin ja kovettimen keskenään,ja sit vaan hartsilla "ohennat" pakkelin samalla sekottaen sopivaksi.

Lasikuitukitin ominaisuudet ainakin paranee n.1000kertaiseksi,kun sen notkistaa.
Pystyy lääppimään edes takas just paljon,ku tahtoo,eikä se rupee palloontumaan irti paklattavasta pinnasta.

Ja pystyy vetämään ihan helvetin ohuita kerroksia tolla tekniikalla.


Kai tuo sama juttu toimii myös muovikittiin,samaa kamaahan se on,eri täyteaineella.


Eipäkyllä juurikaan autoja tule paklattua,mut vene,ym,kuitu hommissa havaittu todella hyväksi konstiksi...



Kannattaa kattoa ettei sotke Styreeni kitin sekaan Epoksi hartsia...
Ainoastaan samaa hartsia kuin kitti...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:54 (GMT +2).