![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hyvää juhannusta kaikille! jos työ ottaapi viinoo, nii ottakee sitä rauhallista, ei sitä
riitaviinoo!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jussi
Hyvää juhannusta kaikille... Eletään ihmisiksi.. (eläimet näyttää hölmöltä kännissä....)
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kurvaat tallille ettimään mulle sitä simpukan tiiviste sarjaa kerta oon selvinpäin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mukavaa ja hauskaa juhannusta kaikille
![]() Ps. Pihvit on grillattu ja punkku korkattu !
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvää Juhannusta kaikille!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja samat sanat!
|
|
||||
|
||||
![]()
Hyvää Juhannusta, Ite Täs Olaa Pikkujurrissa. Ja Saunaa Jusrtii
|
|
||||
|
||||
![]()
hyvää juhannusta varo napsa ettei ole aamulla maha täynnä oksennusta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hauskaa Jussia. Itse torppatyömaalla, ensimmäinen (ja toistaiseksi ainoa) kalja juonnissa ja emäntä tarttee hakea lentokentältä klo 23. Että semmonen juhannus...
|
|
||||
|
||||
![]()
Vajaat sata aidan lautaa värjäsin ympäri, kasan risuja poltin ja jokusen Baltikan join. Muut on valmiina mutta Baltikaa on vielä reilusti, menee myöhään...
|
|
||||
|
||||
![]()
Hauskaa jussia täältäkin... Töiden merkeissä tälläkertaa, muta onhan ainakin ladut vapaat ajella
|
|
||||
|
||||
![]()
NO niinhän siitä TAAS kävi ettei tapsasta ollu oikee ottamaan...
|
|
||||
|
||||
![]() Hyvää Jussia juu
Hyvää juhannuksen jälkeistä aikaa?
Tuolla Titanic2:lla oltiin tosiaan liikkeellä... Tämä laite on myös uppoamaton, nähkääs! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Etyyli on pop
Ja että totuus ei pääsisi unohtumaan, niin kunto oli sitten tämä... Jos vaan oikein laskettiin, niin osapuilleen kaikki lautalla olleet pääsivät myös maihin asti. Onneksi tuo juhannus ei ole jokaviikonloppuinen juhla.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ai niin, ja unohtui mainita, että kokko poltettiin sitten keskellä lauttaa. |