![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() cjAPYyvoihan risukeulaa korottaa menettämättä joustoja, siirtämällä akselia alaspäin. Ainakin useisiin muihin risukeuloihin on ollut saatavana korotuspaloja tätä varten.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vitarassa on varaa korottaa etupäätä n. 50-60mm jolloin vetoakselissa vielä nippanappa riittää nivelissä liikevara. Käytännössä tuo tarkoittaa about 35mm korotus paloja jousen päällä. Viimeksi muokannut LaaLaa : 19.06.2008 07:36 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eihän jäykkääkään akselia korottamalla saa yhtään maavaraa lisää akselin alle, vaan lähinnä kaikkialle muualle. Maavaraa saa lisää ainoastaan vaihtamalla isommat renkaat, tai erillisjousitetussa toki saa mutta menettää myös ne joustot siinä samalla.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs vuosimalli eroja näissä lyhkäsissä Vitaroissa on?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kysely ikä vaivaa...
-Ohjaustehostimen saap ilmeisesti lyötyä kylkeen jälkikäteen, sikäli mikäli sellaisen sattuu löytämään? -Saapiko ton ruiskun releboksin tutkailu tilanteessa mitenkä päin auki? Jalostamisesta, mitenkäs välitys puoli peuhaa? Maltillisella 31" rengastuksella? Vaiko toimiikos järkevästi 33"? Siis sellainen käyttö peli suunnitteilla jolla voi "piscina" offia ajella... Vai pitäskö ettii jo ihan jotain muuta, toookkopa ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
No vielä jos jatketaan tinkaamista, niin portaalinavat voi laittaa sekä jäykkään että erillisjousitettuun aivan samalla tavalla.
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nyt o sit käyty vitaroiden renkaita potkimassa.
Ilmeisen yleistä taitaa olla halkeilleet tuulilasit, mistä lienee johtuu? Ja onko mitään hajua uuden hinnasta? Lisäksi 5-vaihe tuntuisi ääntävän, ainakin muutamassa koe kaniinissa. Mikäs sen rahinan aiheuttaa? Muutoin hyvinkin positiivinen kokemus...välitys tuntui asialliselta pikku nelikolla ja 30" renkailla, noin nopeesti kokeiltuna. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Löysin omalla vitaralla kallion suorunnutuksen jälkeen hyvällä vauhdilla. Osui runkoaisan päähän. Ajelin sitten hetken aikaa ja ihmettelin outoa rahinaa kojelaudasta...
Eipä tullutkaan sieltä, vaan oli tuulilasi irronnut liimauksista! Onneksi liimaukset petti, eikä lasi haljennut!! ![]() Oliskohan vitaroissa aika löysä runko/kori? Tai sitten johtuu just siitä, että korikiinnikkeet ruostuu jostain irti.
__________________
RASOR |