Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.06.2008, 21:55
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

cjAPYy


voihan risukeulaa korottaa menettämättä joustoja, siirtämällä akselia alaspäin. Ainakin useisiin muihin risukeuloihin on ollut saatavana korotuspaloja tätä varten.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.06.2008, 22:17
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
voihan risukeulaa korottaa menettämättä joustoja, siirtämällä akselia alaspäin. Ainakin useisiin muihin risukeuloihin on ollut saatavana korotuspaloja tätä varten.
Ja saamatta yhtään maavaraa lisää
Vitarassa on varaa korottaa etupäätä n. 50-60mm jolloin vetoakselissa vielä nippanappa riittää nivelissä liikevara. Käytännössä tuo tarkoittaa about 35mm korotus paloja jousen päällä.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~

Viimeksi muokannut LaaLaa : 19.06.2008 07:36
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.06.2008, 23:42
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Eihän jäykkääkään akselia korottamalla saa yhtään maavaraa lisää akselin alle, vaan lähinnä kaikkialle muualle. Maavaraa saa lisää ainoastaan vaihtamalla isommat renkaat, tai erillisjousitetussa toki saa mutta menettää myös ne joustot siinä samalla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.06.2008, 11:17
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Maavaraa saa lisää ainoastaan vaihtamalla isommat renkaat.
Ja portaaliakseleilla?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.08.2009, 16:34
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Mitäs vuosimalli eroja näissä lyhkäsissä Vitaroissa on?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.08.2009, 22:35
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Kysely ikä vaivaa...

-Ohjaustehostimen saap ilmeisesti lyötyä kylkeen jälkikäteen, sikäli mikäli sellaisen sattuu löytämään?
-Saapiko ton ruiskun releboksin tutkailu tilanteessa mitenkä päin auki?

Jalostamisesta, mitenkäs välitys puoli peuhaa? Maltillisella 31" rengastuksella? Vaiko toimiikos järkevästi 33"?

Siis sellainen käyttö peli suunnitteilla jolla voi "piscina" offia ajella...

Vai pitäskö ettii jo ihan jotain muuta, toookkopa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.08.2009, 00:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Ja portaaliakseleilla?
No vielä jos jatketaan tinkaamista, niin portaalinavat voi laittaa sekä jäykkään että erillisjousitettuun aivan samalla tavalla. Esim Hummer on hyvä esimerkki erillisjousituksen ja portaalin yhdistelmästä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.09.2009, 18:29
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Nyt o sit käyty vitaroiden renkaita potkimassa.

Ilmeisen yleistä taitaa olla halkeilleet tuulilasit, mistä lienee johtuu? Ja onko mitään hajua uuden hinnasta?

Lisäksi 5-vaihe tuntuisi ääntävän, ainakin muutamassa koe kaniinissa. Mikäs sen rahinan aiheuttaa?

Muutoin hyvinkin positiivinen kokemus...välitys tuntui asialliselta pikku nelikolla ja 30" renkailla, noin nopeesti kokeiltuna.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.09.2009, 20:23
Mutis:n Avatar
Mutis Mutis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 08.04.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 1.176
Perusasetus

Löysin omalla vitaralla kallion suorunnutuksen jälkeen hyvällä vauhdilla. Osui runkoaisan päähän. Ajelin sitten hetken aikaa ja ihmettelin outoa rahinaa kojelaudasta...
Eipä tullutkaan sieltä, vaan oli tuulilasi irronnut liimauksista!
Onneksi liimaukset petti, eikä lasi haljennut!!

Oliskohan vitaroissa aika löysä runko/kori? Tai sitten johtuu just siitä, että korikiinnikkeet ruostuu jostain irti.
__________________
RASOR
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:04 (GMT +2).