Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Äänestyksen tulos: Rekkakuskien uhkaus,Mitä mieltä olet??
Turhaa 26 18,71%
Kannatan 105 75,54%
EVVK 8 5,76%
Äänestäneitä: 139. Et voi äänestää tässä äänestyksessä.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.06.2008, 22:27
Solenoidi:n Avatar
Solenoidi Solenoidi ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: Pohjois-savo, Kaavi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja burton Näytä viesti
KAIKKI REKAT SEIS PARIKSI PÄIVÄKSI, LAKKO!!!
itse olen vain palkannostaja, mut kyllä noita veroja dieselin kohdalla pitäis päivittää. poistaa käyttövoimavero vaikka ens alkuu ja alentamalla aavistuksen edes veroa jotta naftan hinta saatais lähelle euroa litra.

Tosi asia on se että KAIKKI kallistuu koska nafta kallistuu, ruoka, kalja, vaatteet KAIKKI!

en kuulu skalliin, pidän sitä lammas järjestönä, puhuu paljon paskaa eikä ne saa mitää oikeesti hyödyllistä aikaa!!!
Lakko olis paljon järkevämpi ratkaisu, kuin aiheuttaa vitutusta juhannusmatkalaisille. Ainoa vaan, että ei taida noilla firmoilla olla varaa lakkoiluun.

Juu SKAL on ööö... SKAL... En oikein koskaan ymmäränyt mitä ne tekee ja mitä sillä muovilätkällä saa muuta kuin halpaa kahvia.

Vastaa lainaten
Vanha 17.06.2008, 23:47
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Solenoidi Näytä viesti
Lakko olis paljon järkevämpi ratkaisu, kuin aiheuttaa vitutusta juhannusmatkalaisille. Ainoa vaan, että ei taida noilla firmoilla olla varaa lakkoiluun.
oli tosta lakkoilusta kaverin kans puhe ja tultii samaan tuloksee et ei perse kestä laittaa autoja parkkii edes viikoks.
mitä tohon hidasteluun tulee niin varmasti ottaa ohimoon useita, mutta näköjään hyvä keino saada ministerit kahvipöytään toteamaa: ei voi mitää...
itse en voi osallistua köröttelyyn, määrätyt purkuajat, ja jos myöhästyy niin sakotetaa firmaa...
muutenki alalla on paljon käsittämättömiä epäkohtia joista osaa pitäisi muuttaa, mut ne ei kuulu tähän topikkii.
Vastaa lainaten
Vanha 18.06.2008, 07:46
Scout:n Avatar
Scout Scout ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 07.10.03
Sijainti: 66.483526,26.004767
Perusasetus

Kaikki kuskit ketä minä tiedän on niin niin juoppoja, etteivät todellakaan malta jäädä junnaamaan 20km/h vaan pika-pika vauhtia grillin ääreen grillaamaan kokonaista sikaa auringossa...
Vastaa lainaten
Vanha 18.06.2008, 10:05
kuningaskulkuri:n Avatar
kuningaskulkuri kuningaskulkuri ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Kimola, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Scout Näytä viesti
Kaikki kuskit ketä minä tiedän on niin niin juoppoja, etteivät todellakaan malta jäädä junnaamaan 20km/h vaan pika-pika vauhtia grillin ääreen grillaamaan kokonaista sikaa auringossa...
Kyllä me ollaan ihme porukkaa kun kaikki ollaan juoppoja ja muita hulluja... tosin ei tänne kai voi tullakkaan töihin jos ei ole hullu. mielestäni jokainen voi tulla kokeilemaan miten ihanaa on väistellä kaikkia pikkuautoja liikenteessä ja kokemaan kaikki muutkin jutut mitä tähän liittyy.. meinään vaan et paljon muutakin liittyy tähän kuin pelkkä ajaminen. mitä juomiseen tulee niin itse olen töissä koko juhannuksen. lienen siis poikkeus kun en koe olevani juoppo!
t: hullu rekkakuski
Vastaa lainaten
Vanha 18.06.2008, 10:34
slipoveri slipoveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 09.08.05
Sijainti: vihti
Perusasetus

Tämän protestin tukemiseen on helppo jokaisen osallistua,kyllä tarpeeksipaljon matelevia henkilöautojakin liikenteen sotkee.
Vastaa lainaten
Vanha 18.06.2008, 10:43
Pexi:n Avatar
Pexi Pexi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Saimaanharju, Finland.
Perusasetus

meikäläistä nyt asia ei kiinnosta oikeestaa vittuukaa

mut aikookohan kytät puuttua sitten niihin rekkoja ohitteleviin autoilijoihin niitä luulis olevan jonkun verran enemmän
Vastaa lainaten
Vanha 18.06.2008, 12:31
jason jason ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 13.12.04
Sijainti: Luoteis-Uusimaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuningaskulkuri Näytä viesti
Kyllä me ollaan ihme porukkaa kun kaikki ollaan juoppoja ja muita hulluja... tosin ei tänne kai voi tullakkaan töihin jos ei ole hullu. mielestäni jokainen voi tulla kokeilemaan miten ihanaa on väistellä kaikkia pikkuautoja liikenteessä ja kokemaan kaikki muutkin jutut mitä tähän liittyy.. meinään vaan et paljon muutakin liittyy tähän kuin pelkkä ajaminen. mitä juomiseen tulee niin itse olen töissä koko juhannuksen. lienen siis poikkeus kun en koe olevani juoppo!
Ei enää näillä hinnoilla oo ees ihmisten työtä mut ku ei nykyää pääse ees eroo tosta kalustosta ni naimisissa tien kans ollaa

Ja ei juoppo pärjää poliisi-Suomessa kuskina, ku lähes kerta viikossa pysäytellää tääl etelässä...

No, ku meijän autot vihdoin lopettaa tappiollisen taivalluksen ja pääsee kaivattuun lepoon ni sit valtiovalta taputtaa käsiään ku ryssä tukkii säännöllisesti tiet, puhumattakaa siit vaaratilannemäärästä mitä aiheutuu kuskeista joilla ei oo mitää pelotetta Suomessa ajaessaan
Vastaa lainaten
Vanha 18.06.2008, 12:55
Scout:n Avatar
Scout Scout ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 07.10.03
Sijainti: 66.483526,26.004767
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuningaskulkuri Näytä viesti
Osuko kalikka koiraa... Ammatinvalinta kysymys, voihan sitä mennä päiväkotiinkin tai kirjastoon, ei ku hitto, sinne tarvitaan yleissivistystä ja vähänkoulutustakin, ei sinne pääsekkään.... Sitä paitsi lukutaitoa ja vielä lisäksi sen ymmärtämistä sultakin oisin odotan ku kerta mun juttuja lainailet "Kaikki kuskit ketä minä tiedän..."
Vastaa lainaten
Vanha 18.06.2008, 14:27
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Heikelä vai oliko Linnanahde totesi eilen Korporaatiossa: Kaikki mitä näemme on raahattu paikalle fossiilisilla polttoaineilla!

kumma juttu, rekkoja tarvitaan jotta saadaan ruokaa kauppoihin, taloja rakennettua, vietyä sitä tätä ja tota paikasta toiseen mitä ihmiset tarvitsee... Silti lähes kaikki tuntuu vihaavan rekkoja ja kuskin ammattia EI arvosteta paskan vertaa. Homma on rankkaa, huonosti palkattua ja vastuullista, ja joo on meissä juoppojakin, (tosin en tiedä ketää kuka on töissä kännissä) mut vaikka puuttuu sivistystä niin on olemassa monia joista ei ole tähän hommaa!

itsellä rupee hermot menee ja taidan lopettaa ennen ku alan avautumaa...
Vastaa lainaten
Vanha 18.06.2008, 14:39
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Arvostus

Pitäisi oppia arvostamaan toinen toistemme työtä!

Hyvää Juhannusta!
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 23:43 (GMT +2).