![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kuvassa näkyy myös kupla,laita kuvaa mukaan. Mistä sais noin hienot vanteet? VW Super Beetle Convertible Fuel Injektion+AC vm:-79
|
|
||||
|
||||
![]()
Ihan tyylikkäästi lähtenyt "pikku remontti" lapasesta
![]() Niin perinteistä,pikkusen vaan laitellaan ja sit vaihetaan tekniikkaa myöten ihan kaikki.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mut,miks manuaali laatikko?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä en tykännyt automaatista metsässä. Mun mielestä jotenkin vaikea annostella kaasua esim. kiven ylityksessä. Ensin kierrokset vaan nousee ja sit nyppäsee voimalla. Toinen ominaisuus mikä häiritsi, että liukkaassa jyrkässä alamäessä ei ole moottorijarrua. Jarrua polkemalla auto on nopeasti poikittain mäessä. Kerran kävi niin, että jarrut oli täynnä savea ja alamäessä piti tosissaan seistä polkimella. Kolmanneksi, olen antanut itseni ymmärtää, että manuaalilaatikolla todennäköisesti pääsee ainakin jollain vaihteella pois metsästä vaikka se hajoiskin tai täyttyis vedella tai öljyt valuis pihalle. Neljänneksi se ei kuumene.
|